اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت و مسئول بسیج جامعه پزشکان استان بوشهر خبر داد

مخالفت آموزش و پرورش با استقرار بیمارستان صحرایی در یک مدرسه روستایی

مدیرکل بیمه سلامت و مسئول بسیج جامعه پزشکان استان بوشهر از مخالف آموزش و پرورش با استقرار بیمارستان صحرایی در دبستان کمیل روستای خورشهاب تنگستان خبر داد.

مخالفت آموزش و پرورش با استقرار  بیمارستان صحرایی در یک مدرسه روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله علوم پزشکی، فرمانداری تنگستان، هلال‌احمر و بهزیستی و .... همکاری و تعامل بسیار خوبی با ما داشتند.

وی بیان کرد: همه چیز برای برپایی بیمارستان در دبستان کمیل تنگستان فراهم بوده اما آموزش و پرورش با این اقدام مخالفت کرده است لذا جا دارد مسئولان آموزش و پرورش در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ما اقدامات لازم برای این کار مهم آن هم در یک نقطه محروم استان انجام دادیم و پزشکان متخصصی هم آماده همکاری هستند اما افسوس که آموزش و پرورش اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

ملکی‌زاده گفت: سوال اینجاست در حالی که مسئولان و فرمانداری تنگستان با این اقدام موافقت کردند چرا آموزش و پرورش با این کار مخالف است ضمن اینکه این کاری در جهت رفع مشکلات مردم نقاط محروم استان است.

وی در مورد خدمات این بیمارستان صحرایی بیان داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با پزشکان متخصص برای حضور در این منطقه محروم، قرار است متخصصان اعصاب و روان، زنان و زایمان، اطفال، چشم و ... برای ارائه خدمات پزشکی به این روستا بیایند.

ملکی‌‌زاده گفت: امیدواریم با توجه به استقبال مردم روستای خور شهاب از راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی در روستا، مسئولان آموزش و پروش هم در تصمیم خود تجدید نظر کرده و اجازه بدهند بیمارستان در مدرسه کمیل مستقر شود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول