اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش کردستان در اجرای پروژه مهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از کسب رتبه عالی استان در اجرای پروژه مهر سال 92 بر اساس ارزیابی وزارتی خبر داد.

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش کردستان در اجرای پروژه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب صبح امروز در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان با اعلام این خبر، این موفقیت را حاصل تلاش و اقدام کلیه دست‌اندرکاران پروژه مهر استان برشمرد.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش از اقدامات و فعالیت‌های پروژه مهر استان‌ها و بازدید ناظران وزارتی، استان کردستان در سایه اهتمام و پیگیری مسئولان و دست‌اندرکاران در سطح ادارات رتبه اول کشوری و در سطح واحدهای آموزشی نیز رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان در اجرای پروژه مهر سال 92 رتبه عالی کشوری را کسب کرد از ارتقاء رتبه استان در اجرای این برنامه در سطح کشور خبر داد و گفت: در این راستا رتبه استان در طول 4 سال گذشته از 19 به رتبه دهم ارتقاء یافته است.

عرفانی‌نسب اضافه کرد: این موفقیت مرهون تلاش و زحمات همکاران مجموعه آموزش و پرورش استان است و امیدواریم آموزش و پرورش استان همواره در موارد مختلف پیشتاز باشد.

نشست مدیران و روسای آموزش و پروش شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استان کردستان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

انتهای پیام/79007/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول