اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

آموزش و پرورش در کمیسیون ماده 5 شهرداری حضور فعال داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آموزش و پرورش باید در کمیسیون ماده پنج شهرداری حضور فعالی داشته باشد و تعامل این مجموعه و اداره راه و شهر‌سازی با شهرداری در این کمیسیون باید بیشتر شود.

آموزش و پرورش در کمیسیون ماده 5 شهرداری حضور فعال داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی را در نظام جمهوری اسلامی ایران به عهده دارد، اظهار کرد: فرمایشات امام خمینی (ره) نیز در ارتباط با بحث تعلیم و تربیت این موضوع مهم را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که با مدیریت شهری در تمام محلات حضور پر‌رنگ دارد، ادامه داد: حضور آموزش و پرورش در تمام محلات ابزاری برای دستیابی به محلات پایدار در شهر اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، تصریح کرد: اصفهان فعالیت‌های بسیاری را در راستای ارتقای مباحث فرهنگی در سطح شهر انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در سطح محلات شهر برای ارتقای مباحث فرهنگی وجود دارد، اضافه کرد: آموزش و پرورش باید با استفاده از ابزار‌های در اختیار خود در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و مباحث فرهنگی در سطح شهر تلاش کند.

نصر اصفهانی تاکید کرد: همچنین مسائل مورد نیاز فرهنگی در سطح شهر باید از سوی شورای شهر، شهرداری و آموزش و پرورش پیگیری شود.

وی به یکی از مهم‌ترین مباحث مورد نیاز در سطح شهر اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش باید در کمیسیون ماده پنج شهرداری حضور فعالی داشته باشد و تعامل این مجموعه و اداره راه و شهر‌سازی با شهرداری در این کمیسیون باید بیشتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه آموزش و پرورش باید با حضور فعال در این کمیسیون پیش‌بینی‌هایی را برای برطرف کردن نیاز‌های خود در سطح شهر انجام بدهد.

انتهای پیام/63004/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول