اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد:

محدود کردن توان مدیریتی آموزش و پرورش خطای استراتژیک است

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی محدود کردن استفاده از توان مدیریتی نیروهای آموزش و پرورش در استانداری و ادار‌ات کل را خطای استراتژیک در حوزه مدیریت قلمداد کرد.

محدود کردن توان مدیریتی آموزش و پرورش خطای استراتژیک است

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تاکید بر ظرفیت‌های بالای آموزش و پرورش برای مدیریت‌ها، از نحوه بازگشت نیروهای این مجموعه از حوزه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک منبع و ظرفیت بالای نیروی انسانی برای مدیریت بخش‌های مختلف را دارا است، اظهار کرد: نیروهایی در این مجموعه وجود داشته که از توان و استعداد بالایی برای خدمت در این حوزه برخوردارند.

وی افزود: به نظر می‌رسد محدود کردن این ظرفیت یک خطای استراتژیک در عرصه مدیریت است.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی، بخش قابل توجهی از نیروهای توانمند استان که در مسئولیت‌های مختلف انجام وظیفه کرده‌اند و توفیقات زیادی را رقم زده‌اند، از آموزش و پرورش بوده‌اند.

وی در عین حال یادآور شد: البته توصیه می‌کنم که نیروهای آموزش و پرورش این فضای فرهنگی را رها نکرده، لیکن اگر برای خدمت رسانی ضرورتی داشته، حتماً مدیران از این ظرفیت برای خدمت کارکنان آموزش و پرورش استفاده کنند.

به گزارش فارس، در اواخر خدمت محمود احمدی‌بیغش بر اساس دستورالعملی خواستار بازگشت نیروهای فرهنگی از استانداری‌ها شد که البته در این راستا چند نفر نیز از فرمانداری‌ها جدا و به آموزش و پرورش بازگشتند.

با روی کار آمدن استاندار جدید خراسان شمالی روند بازگشت کارکنان آموزش و پرورش دوباره از سر گرفته شده که در این ارتباط دو معاون فرماندار، سه بخشدار به محل سابق خدمت خود بازگشته‌اند.

انتهای پیام/63002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول