اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افشون مدیر جدید آموزش و پرورش سوادکوه شد

غلامرضا افشون به‌عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه معرفی شد.

افشون مدیر جدید آموزش و پرورش سوادکوه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، بعداز ظهر امروز در مراسمی با حضور نعمت بقایی معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران و مسئول حراست این اداره کل، غلامرضا افشون به ‌عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه معرفی و از زحمات علی شیرزاد تقدیر شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه با تقدیر از علی شیرزاد مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه تلاش‌های مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش سوادکوه گفت: آموزش و پرورش سوادکوه ظرفیت‌های علمی و پژوهشی و کیفی لازم برای توسعه در ابعاد مختلف را دارد.

غلامرضا افشون با اشاره به لزوم ارتقای علمی آموزش و پرورش، گفت: تعامل با معلمان و حضور مستمر در مدارس به همراه رشد و ارتقای علمی مدارس و معلمان اولویت‌های ما است.

وی به برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: فعالیت پژوهشی و آموزشی آموزش و پرورش به تقویت پایه‌های آموزش و پرورش و رشد و توسعه معلمان و دانش‌آموزان سبب می‌شود.

افشون به آموزش معلمان سطوح مختلف آموزشی اشاره و یادآور شد: با توجه به جدید بودن محتوای برخی از کتب درسی آموزش معلمان مقاطع تحصیلی انجام می‌شود.

انتها ی پیام/86015/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول