اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد

اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم خرم‌دره

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: به مناسبت هفته بسیج اکیپ‌های پزشکی به روستاها و شهرهای شهرستان خرم‌دره اعزام می‌شوند.

اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم خرم‌دره

عسگر علی اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در سپاه ناحیه خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان ماه تا ششم آذر ماه جاری برگزار می‌شود، افزود: به مناسبت هفته بسیج کارکنان و پایوران سپاه ناحیه با امام جمعه شهرستان خرم‌دره دیدار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره فضاسازی و نصب بنر در حوزه‌ها و کانون‌های بسیج را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج اعلام و تصریح کرد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس توسط بسیجیان شهرستان در اردوگاه قدس برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح موضوع بسیج در همه حلقه‌ها اجرا می‌شود، گفت: این برنامه در حوزه‌ها و کانون‌های بسیج خرم‌دره اجرا می‌شود.

اسکندری دیدار از خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و افزود: این برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دفاع مقدس در روستاها و شهرهای شهرستان خرم‌دره را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: این مراسم با قرائت دعای توسل در مزار شهدا اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه نشست‌های بصیرتی مختلف در سپاه شهرستان خرم‌دره اجرا می‌شود، تصریح کرد: این برنامه روز پنج‌شنبه 30 آبان ماه جاری در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین نشست‌های بصیرتی مختلفی در طول هفته بسیج در حوزه‌ها و کانون‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

اسکندری با بیان اینکه کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد در طول هفته اجرا می‌شود، گفت: کارکنان، پایوران و بسیجیان به صورت سازماندهی شده در نماز جمعه روز یکم آذر ماه جاری شرکت می‌کنند.

وی تشکیل حلقه سرگروه‌های صالحین را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و افزود: به مناسبت هفته بسیج اکیپ‌های پزشکی مختلف به روستاها و شهرهای شهرستان خرم‌دره اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه نشست‌های روشنگری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین به مناسبت این هفته مسابقات مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول