اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان در استان برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، محمد دشتی‌زاده در نشست هماهنگی روابط عمومی‎های سازمان‎ها، ادارات کل و نهادها در استانداری ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: دشمن قصد دارد بسیج را بدون هیچ بهانه‎ای مورد تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی قرار دهد لذا باید هوشمندانه و با صداقت در میدان حاضر شویم.

وی "بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت" را  شعار محوری هفته بسیج سال 92 خواند و افزود: نخستین روز از هفته بسیج که هم زمان با پنجشنبه 30 آبان ماه است به عنوان "روز ایثار و شهادت" نامگذاری شده است.

دشتی‌زاده دومین روز از هفته بسیج را مصادف با یکم آبان ماه و "روز ولایت و انتظار" نامید و از ویژه برنامه‎های ویژه در این روز خبر داد.

این مسئول "روز خلاقیت و پیشرفت" را نام  روز سوم از هفته بسیج خواند و بیان داشت: چهارمین روز از هفته بسیج به عنوان "روز سازندگی و اقتصاد مقاومتی" نامگذاری شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه سلمان همچنین ادامه داد: روز پنجم از هفته بسیج به عنوان روز "خانواده و سبک زندگی" نیز نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: هم زمان با پنج آذر ماه که سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) است اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان را در استان سیستان و بلوچستان هم زمان با سراسر کشور خواهیم داشت.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: در این روز بزرگ که شاه بیت هفته بسیج است بسیجیان و پاسداران در اجتماع 5 هزار نفری گرد هم خواهند آمد.

این مسئول روز ششم هفته بسیج را روز استکبار ستیزی و بیداری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: آخرین روز از هفته بسیج که مصادف با پنجشنبه هفت آذرماه است به عنوان "روز امر به معروف و نهی از منکر"نام گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی سازمان‎ها منعکس کننده تمام فعالیت‎های آن سازمان هستند تاکید کرد: روابط عمومی هر سازمان باید عملکرد بسیج در سطح کشور را به گوش جهانیان برساند تا دشمنان بدانند فرزندان خمینی کبیر زنده‎اند و ادامه دهنده راه امام و آرمان‎های انقلاب هستند.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول