اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج طلاب و روحانیون چهارمحال و بختیاری:

بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آورده است: امروز نه تنها در کشور ما بلکه در تمام ملل جهان ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شده است.

بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، آورده است: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با فرمان الهی و دم مسیحایی خود گل‌واژه بسیج را زینت‌بخش یاران مخلص خود کرد و بر دست و بازوی فتح‌آفرین آنها بوسه زده و حضور در جمعشان را در حشر الهی آرزو می‌کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امام در تشکیل بسیج طلاب و روحانیون فرموده‌اند: امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها، بسیج طلاب و دانشجو است، طلاب امور دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند و فرزندان بسیجی امام خمینی(ره) در این دو مرکز، پاسدار اصول تغییر ناپذیر (نه شرقی و نه غربی) باشند.

این بیانیه می‎افزاید: امروز خلف صالح او حضرت امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) با رهنمودهای الهی‌اش فرهنگ و تفکر بسیجی را نهادینه کرده و بسیج و بسیجی را به نماد ملت سلحشور ایران تبدیل کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هفته بسیج سرشار از یاد و نام همه خوبانی است که خوب بودن و خوب ماندن را در گذر زمان تفسیر می‌کنند و با شور و نشاط خالصانه در مکتب عاشورایی به ما آموختند که وفاداری در راه عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب اسلامی ایران عبادتی بس بزرگ و متعالی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: وفا، پایبندی به عهد و پیمان است که با کسی می‏بندیم و نشاط، صداقت و ایمان انسان و مردانگی و فتوت اوست و ما طلاب بسیجی اعلام می‌داریم که تا پای جان بر سر عهد و پیمانی که با امام شهدا و رهبر فرزانه انقلاب بر سر دفاع از آرمان‌های انقلاب راه شهدا و ترویج فرهنگ عاشورایی بستیم، خواهیم ماند و به هیچ مزدوری خارجی و داخلی اجازه نخواهیم داد که برای رسیدن به اهداف نامشروع خویش حقوق شرعی ملت ایران را نادیده بگیرند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این بیانیه آورده است: ما طلاب بسیجی با پیروی از این سخن هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‏تواند بکند، با مشت‌های گره کرده و صدای رسا فریاد مرگ برآمریکا سر می‏دهیم، همه ما طلاب بسیجی بار دیگر با حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کرده و سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین قطره خون و تا ظهور آقا امام زمان (عج) و برپایی حکومت الهی عدل الهی، این مرد بزرگ را در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و اصول انقلابی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/68001/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول