اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر خبر داد

اجرای بیش از 100 برنامه طی هفته بسیج در نوشهر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نوشهر از اجرای 102 برنامه در هفته بسیج در این نوشهر خبر داد.

اجرای بیش از 100 برنامه طی هفته بسیج در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سرهنگ علی رسولی عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران بیان داشت: نصب بنرها و پارچه‌های نوشته شده در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت از چند روز قبل از آغاز هفته بسیج انجام شد.

وی اظهار داشت: با ادارات سطح شهرستان نوشهر مکاتبات انجام دادیم تا اگر برنامه‌هایی برای ایام هفته بسیج داشتند به ما اعلام کنند تا آن را در لیست روزشمار برنامه‌های هفته بسیج شهرستان قرار دهیم.

رسولی با بیان اینکه در هفته بسیج در نوشهر 102 برنامه در شهرستان نوشهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: ستادها و کمیته‌های تخصصی در مناطق صلاح‌الدین‌کلا، شهر پول و کجور فعال شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نوشهر اظهار داشت: توزیع محصولات فرهنگی، توزیع کتب شعر ماه محرم و صفر و نیز اشعار محرم و بسیج، دیدار با امام جمعه و دیگر مسئولان ارشد شهرستان، مسابقات، ورزشی، فرهنگی، کتابخوانی، مقاله‌نویسی، شعر، داستان، وبلاگ‌نویسی در طول ایام هفته بسیج در نوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف در سطح حوزه‌ها،پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات شهرستان گفت: ارائه عملکرد بسیج سازندگی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ویزیت رایگان، شب شعر، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان نوشهر است.

رسولی در ادامه از برگزاری رزمایش 48 ساعته و تجمع بزرگ بسیجیان نوشهر خبر داد و افزود: این رزمایش در تاریخ هفتم و هشتم آذر به مدت 48 ساعت در اردوگاه قدس انجام می‌شود و همایش بزرگ بسیجیان نیز در روز پنجم آذر برگزار می‌شود که با برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی و معرفی بسیجیان نمونه و تقدیر از آنان است.

وی همچنین در این نشست خبری از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه ورزشی 9 دی نوشهر سخن به میان آورد و اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه از مسئولان شهر درخواست کمک کردیم اما نسبت به این امر توجهی نشد و بنابراین انتظار داریم مسئولان در تکمیل این پروژه ورزشی همکاری و همیاری کنند.

انتهای پیام‌/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول