اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بردسکن:

تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن است

فرمانده سپاه بردسکن گفت: تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن بوده و امروز این تفکر، راهگشای امور شده است.

تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن بوده و امروز این تفکر، راهگشای امور شده است.

محبی افزود: بسیج متعلق به همه است زیرا این نظام با تفکر بسیج به پیروزی رسید و همه با عنوان بسیجی در آن نقش ایفا کردند.

وی با بیان اینکه استکبار و در رأس آنها آمریکا در برابر تفکر بسیجی سر تعظیم فرود آورده است، گفت: امروز به برکت این نظام الهی، ترویج تفکر بسیجی از ضروریات است.

وی ملاک برای شناخت معرفت بسیجی را تفکر بسیجی دانست و افزود: وجود تفکر و فرهنگ بسیجی در بین قشرهای مختلف مردم جامعه سبب تقویت جایگاه مردم در راهبرد و تثبیت نظام اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: در جمع لشکریان مخلص یاوران رهبری که امروز به نمایندگی تعدادی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت داشتند، پیام رهبری و سخنان ایشان نصب‌العین و آویزه گوش بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به بیان ماموریت‌های بسیج و سپاه پرداخت و افزود: بسیج متعلق به همه است هیچ کس نمی‌تواند بسیج را در انحصار خود درآورد.

وی با اعلام برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: در طول هفته بسیج صدها برنامه شامل افتتاح پایگاه‌های بسیج، گردهمایی حلقه‌های صالحین، بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی و ملاقات با خانواده‌های معظم شهیدان با حضور مسئولان شهرستان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: در نخستین روز از هفته بسیج در مراسمی با شکوه همه خدمتگزاران نظام در شهرستان در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان در کنار مزار شهدا ضمن غبارروبی آرامگاه این عزیزان به خون خفته، بیعت مجددی با آرمان‌های بلند شهدا خواهیم داشت.

وی از اجرای این برنامه در ساعت 15 روز پنجشنبه در بهشت رضای بردسکن خبر داد.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول