اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد

برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان در کردستان‌

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور در 5 آذر ماه امسال به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان در کردستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال نیز همچون سنوات گذشته و با رویکرد جدید از امروز به مدت یک هفته در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از امروز با دیدار فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری در تهران کلید خورد گفت: بیمارستان صحرایی در بلبان‌آباد دهگلان نیز امروز با حضور جمعی از مسئولان و با استقبال قابل توجه مردم افتتاح شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: هفته بسیج امسال با توجه به متقارن بودن آن با ماه محرم و همچنین نقش بسیج در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با سال‌های گذشته متفاوت است.

رجبی تبیین و معرفی نقش تحول‌آفرین فرهنگ و تفکر بسیج در قالب برنامه‌های مختلف را از مهم‌ترین اولویت‌های این هفته عنوان کرد و گفت: این مهم باید در قالب تمام برنامه‌هایی که در سطوح و برای اقشار مختلف برگزار می‌شود، مورد توجه قرار گیرد.

وی به حضور بیش از یک‌هزار و 200 نفر از فرماندهان پایگاه‌ها و رده‌های مختلف بسیج استان در دیدار امروز فرماندهان بسیج سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: حضور فرماندهان و بسیجیان در نماز جمعه، اجرای طرح میقات صالحین و دیدار با والدین شرکت‌کنندگان طرح میقات از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: نمایش اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور در 5 آذر در شهرستان‌های مختلف استان، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و ائمه جمعه و جماعات را خواهیم داشت.

رجبی از برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور افراد کارشناس و متخصص در ارتباط با موضوعات جاری و متناسب جامعه در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: بخشی از این نشست‌ها از طریق صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

به گفته وی، برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون سبک زندگی ایرانی اسلامی، برگزاری نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف، نشست‌ تخصصی امر به معروف و نهی از منکر و نشست‌های سایر اقشار در موضوعات مختلف از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرها و روستاهای استان خواهد بود.

برگزاری 415 یادواره شهید دانش‌آموزی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از ارائه خدمات رایگان در کلینیک تخصصی دندانپزشکی معراج همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری 415 یادواره شهید دانش‌آموزی به یاد 415 شهید دانش‌آموز استان در پایگاه‌ها و حوزه‌های مختلف بسیج استان در این هفته برگزار خواهد شد.

رجبی افزود: افتتاح ده‌‌ها پایگاه، مهد کودک، کانون و همچنین پروژه‌های مختلف ورزشی و محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج در استان انجام می‌شود.

وی به تجلیل 34 نخبه بسیجی در استان اشاره کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان‌نور استان و آغاز اعزام خواهران به اردوهای راهیان نور جنوب کشور را در این هفته خواهیم داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه از عضویت 430 هزار کردستانی در بسیج مستضعفین خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و 200 پایگاه بسیج در روستاها توسط خود بسیجیان اداره می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 12 میلیارد تومان از اعتبارات داخلی سپاه در زمینه اشتغال‌‌زایی در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای افراد واجد شرایط بسیجی و غیر بسیجی هزینه شده است.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول