اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات

برنامه‌های هفته بسیج در محلات اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات برنامه‌های این شهرستان در هفته بسیج را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در محلات اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا براتعلی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان اظهار داشت: برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی در هفته بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه تداوم آموزش سرگروه‌های صالحین توسط حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)، پیاده‌روی خواهران بسیجی به طرف گلزار شهدای محلات سفلی، دیدار با امام جمعه، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا با حضور مدیران ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع بسیج امتداد حماسه حسینی بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در محلات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات برگزاری دعای کمیل همراه با عزاداری، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی، کوه‌پیمایی حلقه‌‌های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، دو و میدانی، تنیس روی میز، فوتبال‌دستی، برگزاری نشست بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

براتعلی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی،‌ دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش بسیج سازندگی، برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست سیاسی، همایش بصیرتی سبک زندگی اسلامی، اجتماع حماسی گردان امام علی(ع)، امام حسین(ع)، الزهرا(س)، عاشورا و بیت‌المقدس و افتتاح نمایشگاه پیگشیری از اعتیاد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بسیج در شهرستان محلات است.

وی اظهار داشت: امروز بسیج در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی نقش پیشرو و اساسی دارد و آثار و برکات این نهاد مردمی را در جای جای میهن اسلامی به خوبی می‌توان نظاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: بسیج که به خوبی در دوران دفاع مقدس نقش خود را ایفا کرد، پس از جنگ نیز به دستور رهبر معظم انقلاب حرکت در مسیر علم و فناوری را آغاز کرد که در این عرصه نیز موفق بود.

براتعلی با تاکید بر اینکه بسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی‌های خود از جمله بینش سیاسی می‌توانند در صحنه‌های مختلف، حضور خود را اعلام دارند، افزود: توجه به تفکر بسیج و بسیجی کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهد و از خطرات و توطئه‌های دشمنان ایمن می‌سازد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری هفته بسیج بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری هفته بسیج نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، چراکه پرداختن به شهید و شهادت دفاع از ارزش‌ها است.

انتهای پیام/87001/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول