اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه چهارمحال و بختیاری:

بسیج، تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با مستبکران است

سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آورده است: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با مستبکران، ظالمان، بیدادگران است.

بسیج، تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با مستبکران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت و جایگاه سازمان بسیج مستضعفین آورده است: «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند»، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: هفته مبارک بسیج مترادف با نام دلاورمردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفا می‌کند، گرچه تمام ایام همراه با واژگانش قادر به وصف بسیج و بیان گوشه‏ای از سجایای آن نیست اما؛ در هفته بسیج که بهار گفتار پیرامون این مجموعه قدسی و معطر به خون هزاران جوان آزادمرد ایران اسلامی است، باید حق کلام در خصوص این واژه زیبا ادا شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: برهمین اساس شایسته است دفتر دل را گشود، جوهر فکر را تراوید و قلم خلوص را بدست گرفت و با مرکب برگرفته از جان بر کاغذ دل نگاشت که براستی بسیجیان عاشورائیان برگزیده‌ای هستند که نزد آسمانیان برتر و نام آورترند. آنان طالب کوی جانان‏اند و سودای عبودیت خدا در سایه پرتو ولایت را در سر دارند.

در ادامه این بیانیه آمده: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با مستبکران، ظالمان، بیدادگران است و نام طوفانی آن، حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد و دین پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) را تضمین حیات دوباره بخشید.

بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح می‌کند: بسیجیان، بلند همتانی هستند که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح، جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی السبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

این بیانیه با تأکید بر تلألو تفکر بسیج در سراسر جهان، می‌افزاید: امروز نه تنها در کشور ما بلکه در تمام ملل جهان ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شده و طمع دشمنان و جهانخواران دیرینه اسلام و مستضعفان در حال فروکش کردن است و این تفکر که بسیج منحصر به ایران اسلامی است دیگر کم کم در حال غروب است.

در بخش دیگری از بیانیه سپاه استان آمده: در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان که به فرموده حضرت امام(ره): «یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد» خداوند کریم را بر این ودیعه ارزشمند سپاسگزاریم .

در قسمت دیگر این بیانیه؛ نام بسیج مترادف با ترجمه آیه شریفه" اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار وَ رُحَماءُ بَینَهُم" بیان شده و به این نکته تأکید دارد: بسیج و بسیجی هتک دین را نمی‌پسندد، ترویج ابتذال را قبول ندارد، تضعیف ارکان نظام را بر نمی‌تابد و وحدت را توصیه و اختلاف را نهی می‌کند، سوء استفاده را ناشایست و فتنه‌گری را به نفع کشور نمی‌داند، دین‌زدایی را گناه و مبارزه با دشمن را افتخار می‌داند، بر عقل دشمنان خارجی می‌خندد و دشمنان داخلی را نصیحت می‌کند، به مهاجمان فرهنگی هشدار و خودباختگان داخلی را به اعتماد به نفس دعوت می‌کند و غفلت را خطرناک و هوشیاری را در این برهه حساس از زمان بسیار ضروری می‌داند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری به تأسی از منویات مقام معظم رهبری، علاوه بر حمایت از دستگاه دیپلماسی کشورمان در مذاکرات هسته‌ای، بر رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت که مورد تأکید معظم‌له می‌باشد، تأکید می‌کنیم و حفظ حقوق ملت بزرگوار ایران اسلامی را که با نثار خون هزاران شهید و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران و تلاش و مجاهدت فرزندان این سرزمین به دست آمده است را از مطالبات به حق می‌دانیم و آمادگی شجره طیبه را برای مشارکت در آبادانی و توسعه کشور همانند سی و چهار سال گذشته در همه زمینه‌ها و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول