اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر:

تربیت نیروهای متعهد نقش مهم بسیج است

فرمانده سپاه شهرستان رابر گفت: کار مهم بسیج تربیت نیروی متعهد درون انقلاب است و بسیجیان باید بعد از جنگ هم خوب بدرخشند.

تربیت نیروهای متعهد نقش مهم بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، ناصر بهروز ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان رابر که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج تشکیل شده بود، اظهار داشت: در پنجم آذرماه 58 حضرت امام خمینی (ره) با دیدی وسیع و تدبیری بسیار زیبا فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را ابلاغ کردند.

فرمانده سپاه شهرستان رابر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و بسیجیان سلحشور تصریح کرد: از آغاز تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج تاکنون این قشر به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: این ارتش مخلص همواره با پیروی از فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف دفاعی نیز نقش مؤثر و بسزایی دارد.

بهروز از نیروی مقاومت بسیج به عنوان ظرفیتی ارزشمند و اثرگذار در تمام عرصه‌ها نام برد و ابراز داشت: علاوه بر دوران دفاع مقدس، بسیج در سایر عرصه‌ها نیز حضوری فعال و اثرگذار دارد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی مقاومت بسیج گفت: حضور بسیج در بسیاری از عرصه‌ها موجب رشد‌، شکوفایی و اقتدار نظام اسلامی شده است.

فرمانده سپاه رابر کار مهم بسیج را تربیت نیروی متعهد درون انقلاب دانست و بیان داشت: لازم است که همه بسیجیان و مدیران مانند زمان جنگ خوب بدرخشند.

وی در تشریح برنامه‌های بسیج در این هفته ابراز داشت: تجمع اقشار و آحاد بسیج در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در حسینیه جامع با سخنرانی نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر، ارزوئیه‌ برگزار می‌شود.

بهروز ادامه داد: عطرافشانی گلزار مطهر شهدا‌، بازدید از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان‌، کوهپیمایی خواهران‌، کارگاه‌های افزایش جمعیت‌، افتتاح شبکه شباب‌، بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی‌، طرح معاینه رایگان بیماران ‌از دیگر برنامه‌های‌ هفته بسیج در شهرستان رابر هستند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول