اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس:

استکبار جهانی از نفوذ تفکر بسیجی هراس دارد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی غرب از نفوذ تفکر بسیجی در جهان هراس دارد و ما باید این تفکر را به دنیا صادر کنیم.

استکبار جهانی از نفوذ تفکر بسیجی هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی عصر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان بسیج را اصلی‌ترین بازوان ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی از نام بسیج در هراس است.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، افزود: دفتر تشکیل بسیج را تمام مجاهدان امضا کرده‌اند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل بسیج گفت: در چهارم آذر سال 58 با صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی، بارقه‌های امید در دل جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم که در انتظار خدمت بیشتر و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از دوران سیاه و ظلمانی ستم‌شاهی بودند، باریدن گرفت.

وی با یادآوری سخنان آغازین حضرت امام (ره) در فرمان تاسیس بسیج ادامه داد: امام فرمودند «باید ما تمام قوای خود را برای نجات دادن کشور مجتمع کنیم تا اگر مسایلی برای ما پیش بیاید هر چند سخت باشد تحمل کنیم».

نعیمی خاطرنشان کرد: سخنان امام (ره) ارزش‌های نوینی مانند استقامت و پایداری، ایثار و فداکاری، احساس مسئولیت و ادای تکلیف،حماسه‌آفرینی و عشق به شهادت را در بین مردم به ویژه نسل جوان آن زمان فزاینده کرد.

به گفته وی، به سبب نظر و نگاه امام (ره) به بسیج و رشد همین روحیات معنوی در بسیجی بودن، جوانان دلیر بسیجی دست از جان و تعلقات مادی شستند و شجاعانه در برابر زورگویی‌ها و تهاجم استکبار جهانی به میهن اسلامی هشت سال جانانه مجاهدت کردند به گونه‌ای که تمام جهانیان و حتی دشمنان را به حیرت و تحسین وادار کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: تضعیف و ضربه زدن به بسیج  به معنای دامن زدن به هرج و مرج در کشور است.

وی با تصریح بر اینکه با فرمان امام خمینی (ره) نوای دلنشین تفکر بسیجی ایران اسلامی طنین‌انداز شد، گفت: بسیج با حرکت انقلابی چشم طمع دشمنان و جهانخواران و در رأس آنها رژیم بعث وقت عراق و استکبار جهانی را از کشور دور کرد.

نعیمی متذکر شد: از زمان تاسیس بسیج تاکنون با قدرت و نفوذ و با صلابت و اطمینان خاطر به کار خود زیر نظر ولی امر مسلمین جهان و با یاری خدا و امام زمان (عج) و پشتیبانی مردم ستمدیده جهان ادامه می‌دهد.

سردار هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: همانگونه که امام (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند بسیج مدرسه عشق است و باید در دانشگاه‌ها و مدارس فلسفه وجودی و برکات بسیج آموزش داده شود.

وی یادآور شد: غرب و رژیم اشغالگر قدس و آمریکا از قدرت و نفوذ و تفکر بسیجی در جهان واهمه دارند و ما باید تفکر بسیجی را به جهان صادر کنیم.

نعیمی از تلاش‌های شهدا و ایثارگران و خانواده‌های شاهد بسیج قدردانی کرد و متذکر شد: این‌ها ذخیره انقلاب اسلامی هستند و باید پاس نگه داشته شوند.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول