اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

سوله صالحین فضایی مناسب برای گردهمایی بسیجیان است

شهردار فرون‌آباد با اشاره به ویژگی‌های سوله صالحین گفت: سوله صالحین فضایی مناسب برای گردهمایی بسیجیان است.

سوله صالحین فضایی مناسب برای گردهمایی بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مراحل ساخت سوله صالحین شهدای شهر فرون‌آباد اظهار داشت: سوله صالحین فضایی بسیار مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و محلی شایسته برای گردهمایی پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج است.

شهردار فرون‌آباد گفت: زمین این سوله به مساحت یک‌هزار و 648 مترمربع توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد به ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت برای احداث سوله صالحین و حوزه بسیج اهداء شده است.

وی در ادامه استفاده صحیح و بهینه از اماکنی که در اختیار بسیج قرار می‌گیرد را مورد تأکید قرار داد و افزود: از جمله این اماکن سوله صالحین است که یک فضای ورزشی و مکانی بسیار مناسب برای تجمع بسیجیان است.

علیان تصریح کرد: مدیریت شهری فرون‌آباد همچنین 150 میلیون ریال نیز در راستای احداث این سوله اختصاص داده است.

آغاز عملیات احداث سوله صالحین فرون‌آباد در آینده نزدیک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت نیز در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: احداث سوله‌های ورزشی صالحین به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بسیجی در این شهر پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

عبدالله اصغری گفت: امید است با انجام این اقدامات ورزشی و فرهنگی فضای مطلوبی برای آحاد بسیجیان شهر فرون‌آباد فراهم شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت همچنین از احداث حوزه مقاومت بسیج در شهر فرون‌آباد خبر داد و افزود: به‌زودی عملیات احداث حوزه مقاومت بسیج در شهر فرون‌آباد آغاز می‌شود.

وی در پایان از علی بند علیان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌آباد به‌دلیل حمایت و همکاری در ارتباط با واگذاری و تسطیح زمین و مخلوط‌ریزی پروژه تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش حاکی است، بازدید از محل احداث سوله صالحین شهر فرون‌آباد با حضور عبدالله اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت، احمد آرامی رئیس و ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، علی بند علیان شهردار فرون‌آباد و محسن نجفی پیمانکار اجرای پروژه انجام شد.

انتهای پیام/2462/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول