اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

گسترش فرهنگ کتابخوانی موجب ارتقای علمی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید با ایجاد زمینه‌های لازم، امکان مطالعه بیشتر مردم و همچنین تشویق آنها به کتابخوانی را فراهم کنیم تا از رهگذر آن به شاخص‌های مورد نظر علمی در جامعه دست یابیم.

گسترش فرهنگ کتابخوانی موجب ارتقای علمی می‌شود

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های اجرایی استان کرمان در بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این برنامه‌ها در چند محور از جمله تجلیل از فعالان و مؤثرین حوزه کتاب، برگزاری نمایشگاه تخصصی متعدد، اهدای کتاب و جلسات نقد کتاب مؤلفان برپا می‌‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 22 نهاد و دستگاه عضو ستاد هفته کتاب در کرمان تلاش داشتند تا برنامه‌های قابل توجه‌ای در این هفته طراحی کنند و در روزهای برگزاری این هفته شاهد اجرای آن در سطح استان کرمان باشیم و اطلاعات تکمیلی هر برنامه توسط دستگاه مجری اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: برپایی هفته کتاب فرصت مغتنمی است تا توجهات بیش از پیش به سمت کتاب جلب شود.

وی افزود: وقتی قرار است، موضوعی پررنگ‌تر دیده شود و مورد توجه عموم قرار گیرد، برنامه‌های خاصی هم برای آن تدارک دیده می‌شود که این اتفاق در حوزه کتاب و کتابخوانی با برپایی هفته کتاب دنبال می‌شود.

سعیدی تداوم فرآیند توسعه کشور را منوط به توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست و گفت: باید با ایجاد زمینه‌های لازم، امکان مطالعه بیشتر مردم و همچنین تشویق آنها به کتابخوانی را فراهم کنیم تا از رهگذر آن به شاخص‌های مورد نظر علمی در جامعه دست یابیم.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول