اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خواستار شد

لزوم تعامل مضاعف نهاد کتابخانه‌های عمومی به‌منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خواستار لزوم تعامل مضاعف نهاد کتابخانه‌های عمومی به‌منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح استان شد.

لزوم تعامل مضاعف نهاد کتابخانه‌های عمومی به‌منظور توسعه فرهنگ کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسلم رحیمی شامگاه شنبه در اتاق فکر صدا و سیمای مرکز خوزستان که در آستانه هفته کتاب برگزار شد ضمن اشاره به لزوم تشکیل  این اتاق فکر اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی محور اصلی برنامه‌های فرهنگی صدا و سیما بوده و خواهد بود چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسات مختلف به این موضوع تاکید کرده و خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شده‌اند.

وی افزود: برنامه‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی خوشبختانه به صورت مستمر در واحدهای مختلف صدا و سیما در حال انجام و پوشش است و البته نیاز به جای کار بیشتری دارد که باید با همکاری دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه نهاد کتابخانه‌های عمومی بسط و گسترش یابد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با بیان اینکه کتابخوانی در سیستم جامع و برنامه‌ریزی صدا و سیما جایگاهی ویژه دارد تصریح کرد: صدا و سیما در زمینه تولید برنامه‌های محتوایی کتاب و کتابخوانی آمادگی کامل دارد و نیاز است اداره کل کتابخانه‌های عمومی جدول برنامه‌های پیشنهادی خود را برای بررسی و طرح در اتاق فکر ارائه دهد.

وی همچنین عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله معرفی کتاب، معرفی کتابخانه‌های عمومی، پوشش خبری و تصویری برنامه‌های فرهنگی و... می‌تواند در این موضوع قرار گیرد.

رحیمی ادامه داد: در خصوص هفته کتاب نیز ما همکاری لازم را در خصوص برنامه‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی خواهیم داشت و منتظر اعلام برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان هستیم.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول