اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته کتاب

زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس کاشمر طنین‌انداز شد

همزمان با آغاز هفته کتاب با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان کاشمر زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس این شهرستان طنین‌انداز شد.

زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس کاشمر طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، آیین نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی به صورت نمادین با حضور مهدی فروزان فرماندار کاشمر، محمد دهباشی بخشدار مرکزی کاشمر و جمعی از مسئولان این شهرستان در دبیرستان دخترانه فاطمة الزهرا (س) روستای فرح‌آباد از توابع بخش مرکزی کاشمر برگزار شد.

فرماندار کاشمر در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به موضوع کتاب و کتابخوانی در جامعه، از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه خواست برای دستیابی به قله‌های بلند علم و دانش فرهنگ مطالعه و کتاب خواندن را در خود تقویت کنند.

مهدی فروزان با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: مایه مباهات و افتخار مردم کاشمر است که این شهرستان در بخش عضویت افراد در کتابخانه‌ها رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان این‌که کاشمر با تشکیل و راه‌اندازی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز نخستین شهرستان پیشرو در سطح استان است، یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی زمینه رشد و توسعه مطالعه کتاب را فراهم کنیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به این‌که برابر اعلام اداره آموزش و پرورش این شهرستان در حال حاضر تمامی مدارس کاشمر دارای کتابخانه هستند، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در مدارس به ویژه در ایام هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای تشویق دانش‌آموزان به امر کتابخوانی در راستای تقویت روح است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول