اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان البرز خبر داد

عضویت بیش از 1200 کشاورز در نظام صنفی شهرستان البرز

رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان البرز گفت: از زمان تأسیس نظام صنفی در این شهرستان تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 نفر از بهره‌برداران و کشاورزان فعال عضو نظام صنفی شدند.

عضویت بیش از 1200 کشاورز در نظام صنفی شهرستان البرز

محمد اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: از زمان تأسیس این نظام صنفی کارهای کشاورزی در شهرستان البرز تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 نفر از بهره‌برداران و کشاورزان فعال در بخش کشاورزی دارای پروانه فعالیت و عضو این نظام هستند.

وی افزود: این نظام پل ارتباطی بین کشاورزان و مسئولان بخش کشاورزی است و برای رفع مشکلات صنفی و حقوقی آنان در راستای حمایت از تولیدکنندگان اقداماتی صورت می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان البرز تصریح کرد: کشاورزان عضو این نظام صنفی در بخش تولید گندم، جو، ذرت، صیفی‌جات، چغندرقند، دامداری، زنبورداری و شیلات فعال بوده و دارای پروانه هستند.

اینانلو بهبود شرایط تولید و فروش و صادرات محصولات و ایجاد تمهیدات لازم برای برخورداری اعضا و واحدهای صنفی از وام و تسهیلات اعتباری را از مزایای تشکیل نظام‌های صنفی کشاورزی عنوان کرد.

وی با اشاره به انجام کارهای بیمه‌ای کشاورزان تصریح کرد: تاکنون 200 نفر از کارفرمایان بخش کشاورزی که عضو نظام صنفی این شهرستان هستند برای زیرپوشش قرار گفتن خدمات بیمه به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 60 درصد کارهای این افراد انجام شده و مابقی نیز در حال تکمیل است.

اینانلو از همکاری و مساعدت‌های فرمانداری و ریاست جهاد کشاورزی شهرستان البرز، اداره کل بیمه تأمین اجتماعی استان، اتحادیه تعاون روستایی مرکز خدمات شریف‌آباد و سازمان تعاون روستایی استان و شهرستان قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2667/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول