اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل غله کرمانشاه خبر داد

افزایش 150 درصدی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از افزایش 150 درصدی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 150 درصدی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، مظفر رحمت‌آبادی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان کنگاور از افزایش 150 درصدی خرید گندم کشاورزان در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رحمت‌آبادی تصریح کرد: در سال زراعی گذشته حدود 160 هزار تن گندم از کشاورزان استان کرمانشاه خریداری شد و مقدار قابل توجهی از گندم تولید شده توسط کشاورزان استان به خارج از استان حمل شد.

وی افزود: امسال با توجه به ضرورت تامین گندم مورد نیاز استان، راهکارهایی برای جلوگیری از خروج گندم در نظر گرفته شد که حاصل آن خرید بالغ بر 400 هزار تن گندم تولیدی کشاورزان در سال زراعی جاری بود.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه از این نظر جایگاه پنجم کشور را در اختیار داریم، تاکید کرد: بیشترین درصد خرید گندم استان در شهرستان کنگاور اتفاق افتاد و نقش این شهرستان به‌ عنوان دروازه استان در جلوگیری از خروج گندم بسیار مهم و برجسته بود.

فرماندار کنگاور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خروج گندم، در تمام دروازه‌های خروجی شهرستان پست‌های ایست بازرسی دایر شد، گفت: کشاورزان کنگاوری امسال بیش از 25 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید داده‌اند.

حشمت‌الله عزیزی با تاکید بر لزوم تولید و ارائه نان با کیفیت توسط خبازی‌ها و نظارت کامل بر این امر توسط نهادهای مسئول، گفت: بازرسی از فعالیت خبازی‌ها به‌ دقت انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در 6 ماهه اول سال‌جاری، 72 فقره پرونده برای خبازان متخلف تشکیل شده که اخذ بیش از 35 میلیون ریال جریمه از متخلفان و پلمپ واحدهای متخلف از جمله جرایم در نظر گرفته شده به ‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/2700/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول