اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان خبر داد

کسب درآمد 85 میلیارد ریالی بیمه سلامت زنجان

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: اداره کل بیمه سلامت استان زنجان طی شش ماه نخست سال‌جاری بیش از 85 میلیارد ریال درآمد وصولی داشته است.

کسب درآمد 85 میلیارد ریالی بیمه سلامت زنجان

بهمن لازمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 289 میلیون ریال از درآمدهای وصولی اداره کل بیمه سلامت استان زنجان طی شش ماه نخست سال‌جاری از طریق صدور دفترچه‏‌ها کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 75 هزار میلیون ریال از درآمدهای بیمه سلامت استان زنجان از طریق کارکنان دولتی کسب شده است، تصریح کرد: درآمدهای وصولی این اداره کل در بخش بیمه سایر اقشار نیز طی 6 ماه نخست سال‌جاری 4 هزار و 712 میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه میزان درآمدهای وصولی این اداره کل از محل 2.9 حدود یک میلیون ریال اعلام شده است، ادامه داد: میزان درآمدهای متفرقه این اداره کل نیز در 6 ماه نخست سال‌جاری حدود 4 میلیون ریال محاسبه شده است.

لازمی درآمدهای حاصل شده از طریق بیمه ایرانیان را نیز طی 6 ماه نخست سال‌جاری 4 هزار و 740 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع بیش از 85 هزار و 647 میلیون ریال درآمد طی 6 ماه نخست سال‌جاری توسط بیمه سلامت کسب شده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به همکاری اداره کل بیمه سلامت استان زنجان با 454 مرکز و موسسه مختلف درمانی، اذعان داشت: درمانگاه‏‌ها، آزمایشگاه‏‌ها، دندانپزشکی‏‌ها و متخصصان مختلفی در این راستا با اداره کل بیمه سلامت استان همکاری داشته و طرف قرارداد هستند.

وی پرتوپزشکی، داروخانه، پزشک فوق تخصص، پزشکان عمومی و شبکه‌های مختلف بهداشتی را نیز طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برشمرد و ادامه داد: بیش از 101 پزشک عمومی با این اداره کل همکاری دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با تاکید بر اینکه طی 6 ماه نخست سال‌جاری 19 مرکز توانبخشی در استان زنجان با اداره کل بیمه سلامت همکاری داشته و خدمات بیمه‏‌ای به متقاضیان ارائه می‏‌کند، اضافه کرد: 24 دندانپزشکی نیز در این راستا ارائه خدمات می‏‌کند.

لازمی با اشاره به اینکه هزینه درمانی بیماران خاص طی 6 ماه نخست سال‌جاری 7 هزار و 480 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: حمایت از این بیماران از برنامه‏‌های مهم این اداره کل محسوب می‏‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا 6 ماه نخست سال‌جاری بیش از 429 هزار نفر از روستاییان و اهالی شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت استان زنجان قرار گرفته‎اند.

انتهای پیام/73006/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول