اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمه کارآفرین:

صنعت بیمه نباید مغفول بماند

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین گفت: صنعت بیمه کشور نباید مغفول مانده و یا نسبت به ارتقای جایگاه آن بی‌توجهی صورت بگیرد.

صنعت بیمه نباید مغفول بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالمحمود ضرابی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی بیمه کارآفرین در اردبیل اظهار داشت: صنعت بیمه کشور امروز با رشد و بالندگی خاصی روبه‌رو شده به طوری که میدان دادن به بیمه‌های غیر دولتی و بخش خصوصی زمینه‌ای را فراهم کرده تا مردم بیشتر به اهمیت بیمه و ضرورت سرمایه‌گذاری در این بخش آشنا شوند.

وی بیمه کارآفرین را با ارائه خدمات متنوع یکی از بیمه‌های کارآمد در سال‌های اخیر توصیف کرد و افزود: بیمه کارآفرین در یک دهه فعالیت خود توانسته در بخش‌های مختلف بیمه‌ای با رویکردی مناسب و مشتری‌پسند خدماتی مطلوب ارائه کند و با گسترش شعبات خود به بیش از دو هزار نمایندگی از 34 شعبه‌ای که فعالیتش را آغاز کرده، توانسته رضایت و اعتماد بیمه‌گزاران را فراهم کند.

ضرابی یکی از نمودها و نشانه‌های تحولی بیمه کارآفرین را در سطح کشور بهره‌مندی از توان نیروی انسانی کارآمد، جوان و تحصیل کرده اعلام کرد و ادامه داد: هر چند بیمه کارآفرین مبدأ بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نیست اما در رشد و رونق دادن آن و ایجاد بسترهای مناسب بسیار مطلوب و شایسته عمل کرده به طوری که استقبال از بیمه عمر و سرمایه‌گذاری با فعالیت بیمه کارآفرین شتابی دو چندان گرفته است.

مدیرعامل بیمه کارآفرین در ادامه سخنان خود به تخصصی بودن گرایش‌ها و گروه‌های مختلف بیمه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: هر چند بیمه کارآفرین در سایر حوزه‌ها به صورت تخصصی ورود پیدا کرده و همین امر تفاوت بیمه کارآفرین با سایر بیمه‌هاست اما همچنان شرکت بیمه کارآفرین در بین شرکت‌های بیمه خصوصی به لحاظ فروش بیمه‌نامه‌های تخصصی رتبه سوم را در اختیار دارد.

وی با اعلام اینکه سه درصد بیمه‌نامه‌های کشور توسط این بیمه صادر می‌شود، گفت: بیمه کارآفرین در حوزه عمر، سرمایه‌گذاری، بیمه‌نامه‌های اتومبیل، ‌درمان و... توانسته است کارنامه قابل اتکا و درخشانی را ارائه کند که انتظار می‌رود این حرکت بیش از هر زمان دیگر به تقویت و توسعه برنامه‌های ارزشمند این شرکت کمک کند.

بیمه‌ها اعتماد مردم را در حوزه سرمایه‌گذاری فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم فرماندار اردبیل نیز در سخنانی واگذاری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بیمه‌ای را به بخش خصوصی حرکتی مثبت و سودمند توصیف کرد و افزود: نمونه بارز و شاخص این واگذاری‌ها عملکرد مطلوب بیمه کارآفرین است که به اعتماد مردم پاسخ داده است.

کاظم دبیر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ‌ما امروز از ظرفیت عظیم بیمه‌ها باید در اعتلا و ارتقای شاخص‌های سلامت و پیشرفت کشور استفاده کنیم و بیمه کارآفرین می‌تواند به شاخصه‌های اشتغال‌آفرینی جوانان و حرکت رو به جلو در این زمینه کمک کند.

وی اشتغالزایی را از شاخصه‌های بیمه کارآفرین توصیف کرد و اظهار داشت: اگر بیمه‌ها بتوانند در این زمینه شایسته و مطلوب ورود پیدا کنند بهتر از هر زمان دیگر می‌توان در تقویت راهبردهای صحیح حمایت از بیمه‌ها حرکتی مثبت و سازنده انجام داد.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول