اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

170 قلم داروی جدید زیرپوشش بیمه قرار گرفت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد، گفت: 170 قلم دارو طی یک ماه گذشته زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

170 قلم داروی جدید زیرپوشش بیمه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدتقی نوربخش پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم با اشاره به سابقه 10 ساله خدمات بیمه‌ای برای طلاب حوزه علمیه اظهار کرد: قراردادی به منظور زیرپوشش قرار دادن همه طلاب با حوزه علمیه به امضا رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر 93 هزار طلبه زیرپوشش خدمات بیمه‌ای هستند که با احتساب اعضای خانواده، در مجموع 260 هزار نفر از این خدمات استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 33 هزار نفر از طلاب زیرپوشش خدمات بیمه‌ای در قم سکونت دارند، عنوان داشت: این سازمان 37 میلیون نفر را در سراسر کشور زیرپوشش خدمات خود قرار داده، که 4 میلیون نفر از آنها جزء مستمری‌بگیران هستند.

وی ادامه داد: حاکمیت اسلامی رسالت‌هایی را در زمینه ارائه خدمات به عموم مردم بر عهده گرفته و سازمان تامین اجتماعی درصدد است، در حوزه ارائه خدمات حوزه سلامت و بیمه‌های اجتماعی این مهم را انجام دهد.

نوربخش با اشاره به تحریم‌های خارجی علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: با این حال تلاش کرده‌ایم به وسیله راهکارهای گوناگون خللی در ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد، اظهار کرد: 170 قلم دارو طی یک ماه گذشته زیرپوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

وی افزود: از گذشته بخشنامه‌ای صادر شده که هیچ محدودیتی در مورد فرزندان سوم به بعد برای پوشش خدمات بیمه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر حل مشکلات مردم در همه حوزه‌ها عنوان داشت: تلاش می‌کنیم علاوه بر افزایش ذخایر سازمان، در انجام وظایف خود نیز کوشا باشیم.

انتهای پیام/78004/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول