اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

کارگروه بیمه در گلستان فعال‎ترین کارگروه مدیریت بحران کشور است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: کارگروه تخصصی بیمه گلستان از فعال‎ترین کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران کشور محسوب می‎شود.

کارگروه بیمه در گلستان فعال‎ترین کارگروه مدیریت بحران کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی، تأمین و توزیع ماشین‌آلات، آواربرداری ساختمان‌ها، آتش‌نشانی، مواد خطرناک و انتقال و تدفین متوفیان استان گلستان ذیل شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان اظهار داشت: برگزاری منظم جلسات کارگروه، فعال بودن اعضاء و پیگیری مصوبات آن از مهمترین عوامل موفقیت این کارگروه تخصصی است.

افزایش پنج درصدی بیمه واحدهای مسکونی روستایی گلستان

وی خاطرنشان کرد: بیمه بیش از 95 درصدی اماکن مسکونی و تجاری شهرهای استان حاصل تلاشی بوده که این کارگروه تخصصی در استان به‎ خرج داده است.

سمیعی یادآور شد: در روستا‎های استان نیز به نسبت سه ماه گذشته پنج درصد رشد بیمه داشته‎ایم و بیش از 20 درصد واحدهای مسکونی این نقاط از استان از بیمه همگانی برخوردار شده‎اند.

وی با اشاره به گزارش اداره کل دفتر روستایی استانداری گلستان در زمینه وضعیت بیمه واحدهای مسکونی روستایی بر رفع موانع و مشکلات بیمه این بخش از استان تاکید کرد. 

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به کارگروه بیمه به عنوان یکی از زیرکارگروه‌های تخصصی بیمه، بازتوانی، بازسازی، تأمین و توزیع ماشین‎آلات و آواربرداری ساختمان‎ها، آتش‎نشانی، مواد خطرناک و انتقال و تدفین متوفیان اذعان داشت: علاوه بر زیرکارگروه بیمه، این کارگروه تخصصی به چهار زیرکارگروه دیگر تقسیم شده است.

سمیعی ادامه داد: زیرکارگروه بازتوانی، انتقال و تدفین متوفیان، زیرکارگروه بازسازی، تامین و توزیع ماشین آلات، آواربرداری، زیرکارگروه آتش‌نشانی و مواد خطرناک و زیرکارگروه ارزیابی خسارات از دیگر زیرکارگروه‌های تخصصی بیمه محسوب می‌شوند.

تکمیل شرح وظایف زیرکارگروه بازسازی، تامین و توزیع ماشین‎آلات و آواربرداری

وی یادآور شد: زیرکارگروه بیمه با مسئولیت شورای هماهنگی بیمه‌های استان، زیرکارگروه بازتوانی انتقال و تدفین متوفیان با مسئولیت اداره کل بهزیستی استان و زیرکارگروه بازسازی، تامین و توزیع ماشین‌آلات با مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان شروع به فعالیت کرده است.

سمیعی متذکر شد: کارگروه آتش‌نشانی و مواد خطرناک با مسئولیت اداره کل دفتر شهری استانداری و زیر کارگروه ارزیابی خسارات نیز با مسئولیت اداره کل مدیریت بحران استان ایفای وظیفه می‌کنند.

وی از تکمیل شرح وظایف زیرکارگروه بازسازی، تامین و توزیع ماشین‎آلات و آواربرداری خبر داد و افزود: شرح وظایف این کارگروه تهیه شده که پس از ویرایش‎ نهایی در جلسه آینده کارگروه بیمه به تصویب نهایی می‎رسد.

انتهای پیام/83002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول