اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان خبر داد

همکاری 454 مرکز با بیمه سلامت استان زنجان

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: 454 مرکز مختلف درمانی با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان همکاری دارند.

همکاری 454 مرکز با بیمه سلامت استان زنجان

بهمن لازمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 101 موسسه عمومی با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان قرارداد همکاری منعقد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تا شهریور ماه سال جاری 12 بیمارستان در استان زنجان با اداره کل بیمه سلامت همکاری‌های لازم را دارند، تصریح کرد: 9 باب از این بیمارستان‌ها دولتی دانشگاهی و سه باب از بیمارستان‌ها نیز غیر دانشگاهی است.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه یک مرکز جراحی محدود در استان زنجان با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارد، اضافه کرد: 17 درمانگاه و پلی‌کلینیک نیز با این اداره کل طرف قرارداد است.

لازمی با اشاره به اینکه هفت باب از شبکه‌های بهداشتی استان زنجان با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان قرارداد همکاری منعقد کرده‌اند، یادآور شد: 19 مرکز توانبخشی نیز با این اداره کل همکاری دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه 19 آزمایشگاه در استان زنجان با اداره کل بیمه سلامت همکاری دارند، ادامه داد: 12 مرکز پرتو پزشکی با این اداره کل قرارداد همکاری منعقد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 84 باب داروخانه در سطح استان زنجان با بیمه سلامت قرارداد همکاری منعقد کرده‌اند، متذکر شد: 24 مرکز دندانپزشکی نیز با این اداره کل همکاری‌های لازم را دارند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 15 نفر از پزشکان فوق تخصص با اداره کل بیمه سلامت استان همکاری می‌کنند، اذعان داشت: 142 نفر از متخصصان نیز طرف قرارداد این اداره کل محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/73006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول