اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرش همدان خبر داد

معرفی 2 هزار و 499 قالیباف در همدان به بیمه تأمین اجتماعی

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از معرفی 2 هزار و 499 قالیباف در استان به بیمه تأمین اجتماعی خبر داد.

معرفی 2 هزار و 499 قالیباف در همدان به بیمه تأمین اجتماعی

احمد علی‌بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا پایان مهرماه امسال 2 هزار و 499 نفر به بیمه تأمین اجتماعی معرفی شده‌ است، افزود: از این تعداد 2 هزار و 412 نفر برای نخستین بار از مزایای بیمه قالبیافی استفاده می‌کنند.

وی در تشریح این مطلب گفت: تنها 87 نفر از این قالیبافان دارای سابقه بیمه بودند اما بیمه آنان به واسطه عدم فعالیت، قطع شده بود که با شروع مجدد فعالیت برای برخورداری از مزایای بیمه معرفی شدند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از اجرای 46 مورد بازرسی مشترک از واحدهای قالیبافی در سطح استان خبر داد و ابراز کرد: در این راستا 50 درصد واحدها فعال تشخیص داده شدند.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش تأکید کرد: 30 درصد واحدهای قالیبافی اخطار عدم فعالیت گرفتند و 20 درصد آنها نیز برای قطع بیمه به سازمان بیمه تأمین اجتماعی معرفی شدند.

علی‌بابایی با اشاره به سوء استفاده برخی از افراد به منظور برخورداری از مزایای بیمه قالیبافی گفت: با توجه به مزایای استفاده از بیمه تأمین اجتماعی در بیمه قالیبافی، شاهد مدرک‌سازی و پرونده‌سازی برخی از افراد برای بهره‌مندی از این امکانات هستیم.

وی ادامه داد: این دسته از افراد در کنترل‌های اولیه بازرسان اداره فرش سازمان، مواد اولیه قالیبافی را تهیه کرده‌‌اند اما در واقع با اشتغال به کار دیگری، تنها از مزایای بیمه قالیبافی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برخورد جدی با این افراد خبر داد و گفت: آرزو می‌کنیم همه اقشار جامعه به صورت قانونمند و در مسیر فعالیت خود، از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی در پایان سخنانش از تمام قالیبافان زحمتکش استان درخواست کرد نسبت به بهره‌مندی از مزایای بیمه اقدام کرده و برای بیمه خود به مراکز مرتبط مراجعه کنند.

انتهای پیام/89002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول