به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمحمد مأمنپوش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 22 شرکت بیمهای در سطح کشور با مجوز بیمه مرکزی اظهار کرد: بیمه کوثر در سال 89 راهاندازی شد، اما پس از آغاز فعالیت، هر سال با موفقیتهای بینظیری مواجه شد که این موضوع جایگاه این شرکت را در میان شرکتهای بیمهای ارتقا داده است.
وی افزود: با وجود رقابتهای بسیار فشردهای که در حوزه بیمههای غیرزندگی در میان شرکتهای بیمهای وجود دارد، شرکت بیمه کوثر تمرکز خود را بر افزایش سطح نفوذ بیمههای زندگی در میان خانوادهها قرار داده و تا حدودی نیز موفق بوده است.
رئیس شعبه بیمه کوثر در استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از برنامههای اصلی بیمه کوثر باید حرکت به سوی بیمههای زندگی به عنوان حلقه مفقوده صنعت بیمه باشد، تصریح کرد: مردم اصفهان علاقهای به بیمههای زندگی ندارند و با توجه به این موضوع برنامهریزیهایی انجام گرفته تا ضریب نفوذ این نوع از بیمهها در میان خانوادههای اصفهانی افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه بیمه کوثر در پایان سال 90 حائز رتبه 16 در تولید حق بیمه در بین شرکتها بود و در پایان سال گذشته به رتبه 11 رسید، اضافه کرد: براساس آمارهای بیمه مرکزی، بیمه کوثر در سه ماهه ابتدای امسال توانسته رتبه نهم صنعت بیمه را کسب کند.
مأمنپوش تاکید کرد: بیمه کوثر در سه ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 80 درصد رشد سبد بیمهای داشته و از برنامه هدفگذاری شده نیز 35 درصد جلوتر است.
وی ادامه داد: امسال این شرکت موفق شد با ورود به عرصه بیمه، جلب اعتماد مدیران و ارائه بیمهنامههای متعدد نسبت به رفع دغدغههای آنها اقدام و به پرداخت خسارتهای احتمالی در اسرع وقت، جایگاه مطلوب خود را در سطح استان پیدا کند.
رئیس شعبه بیمه کوثر در استان اصفهان همچنین با اشاره به اینکه این شرکت موفق شده 50 نمایندگی در سطح این استان ایجاد و فعال کند، گفت: بیمه کوثر توانسته شرایطی را ایجاد کند تا پرداخت خسارت بیمههای اتومبیل در محل حادثه صورت گیرد.
وی اظهار کرد: همچنین برنامه استراتژیک بیمه کوثر در سطح استان اصفهان براساس ایجاد و راهاندازی حداقل 100 نمایندگی پایهگذاری شده و این امر باید تا پایان امسال تحقق پیدا کند.
انتهای پیام/63012/ب30/پ3003