اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان زنجان خبر داد

عضویت 65 هزار دانش‌آموز زنجانی در بسیج دانش‌آموزی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: 65 هزار دانش‌آموز در سطح استان زنجان عضو بسیج هستند.

عضویت 65 هزار دانش‌آموز زنجانی در بسیج دانش‌آموزی

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم شاه در 13 آبان‌ماه سال 57 اشاره کرد و اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان‌ماه سال 58 توسط دانش‌آموزان پیرو خط امام خمینی(ره) میسر شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را به انقلاب دوم تعبیر کردند، افزود: به مناسبت این روز هر ساله برنامه‌های مختلفی در سطح بسیج دانش‌آموزی در همه استان‌های کشورمان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس 36 هزار دانش‌آموز را تقدیم اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرده است، گفت: 550 هزار دانش‌آموز بسیجی در دوران جنگ تحمیلی به مناطق جنگی اعزام شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: 42 درصد شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را قشر بسیج دانش‌آموزی تشکیل می‌دهد.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در دوران جنگ سخت با جثه‌هایی کوچک و سرشار از معنویت، معرفت، شناخت و ولایت‌پذیری در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند، اظهار داشت: پس از این جان‌فشانی‌ها مجلس شورای اسلامی دستور تشکیل قشر بسیج دانش‌آموزی را صادر کرد.

وی ادامه داد: مصوبه‌ای برای تشکیل بسیج دانش‌آموزی در مجلس شورای اسلامی در سال 75 در سطح همه مدارس کشورمان تصویب شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی امروز به عنوان همراه در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تربیتی و... انجام وظیفه می‌کند، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در سطح همه مدارس دولتی، نمونه دولتی و غیرانتفاعی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 65 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در سطح استان زنجان عضو بسیج هستند، متذکر شد: روز به روز علاقه‌مندی دانش‌آموزان برای عضویت و پیوستن به این قشر عظیم افزایش می‌یابد.

احمدی‌تبار تصریح کرد: امید است دانش‌آموزان بسیجی امسال نیز طبق روال هر ساله استقبال خوبی از برنامه‌های مختلف هفته بسیج دانش‌آموزی داشته باشند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول