اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل:

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی 300 برنامه در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از 300 برنامه مختلف تدارک دیده شده که در جای جای استان اردبیل برگزار می‌شود.

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی 300 برنامه در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عیسی فاخر عصر امروز در جلسه تبیین و تشریح برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون بیش از 90 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در دوره راهنمایی و متوسطه به عضویت سازمان بسیج دانش‌آموزی در آمدند و از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: امسال این هفته با شعار «دانش‌آموز بسیجی حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» با تدارک 300 برنامه متنوع در سطح مدارس برگزار شده و در روز هشتم آبان ماه نیز برنامه‌های ویژه در مدارس اجرایی و عملیاتی می‌شود.

فاخر با بیان اینکه این هفته به یوم‌الله 13 آبان ختم شده و دانش‌آموزان در راهپیمایی این روز با اعلام وفاداری با آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی می‌کنند دشمنان و یاوه‌گویان را به تردید و تعجب وادار کنند، خاطر نشان کرد: تمام دانش‌آموزان کشورمان امروز به دو بال علم و تعهد آراسته هستند که این خود می‌تواند زمینه بصیرت و آگاهی آنها را در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

این مسئول دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران را از برنامه‌های ویژه این هفته توصیف کرد و ادامه داد: در مرکز استان دانش‌آموزان بسیجی منتخب و مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل دیدار کرده و سعی می‌کنند تا یک بار دیگر با آرمان ولایت و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کنند.

وی عطرافشانی گلزار شهدای دانش‌آموز به ویژه شهید والامقام مرحمت بالازاده را یادآور شد و اضافه کرد: ما امروز هر دستاوردی را شاهد و ناظر هستیم همه در سایه ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی فرزندان غیرتمند این مرز و بوم نظیر مرحمت بالازاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در ادامه بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی با شعار ایثار و شجاعت در این هفته به انجام می‌رسد و در کنار آن شاهد اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه می‌شویم.

فاخر سهمیه استان را در اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنوب بیش از 13 هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان ما با حضور در این مناطق سعی می‌کنند انسجام، وحدت و همدلی خود را نشان دهند.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول