اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس خبر داد

اجرای 950 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در فارس

مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از 950 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی از هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

اجرای 950 برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد جواد دوستدار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های این هفته که با نام «دانش‌آموز بسیجی حماسه ساز امروز، آینده‌ساز فردا» نامگذاری شده است در 65 حوزه بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی با محکوم کردن کشته شدن دانش‌آموز 13 ساله آمریکایی به دست پلیس این کشور همزمان شده است، افزود: در روز نخست که به‌نام «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایتمداری» نامگذاری شده است، بسیجیان با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان فارس دیدار می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس تصریح کرد: در دومین روز که به‌نام «شجاعت و آرمان‌خواهی» است، دانش‌آموزان بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

دوستدار بیان داشت: همچنین در روزهای سوم تا هفتم که به‌نام‌های ایثار و تعالی معنوی، انتظار و عدالت‌خواهی، خلاقیت و نوآوری، اخلاق و پایداری و مقاومت و استکبارستیزی نامگذاری شده است، برنامه‌های متنوع دیگری شامل عطرافشانی مزار شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموزی، کوهپیمایی، شرکت در نماز جمعه، دیدار با مسئولان، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده و نیز شرکت در راهپیمایی 13 آبان ماه اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس اضافه کرد: افتتاح سامانه ارتباطی شهاب دانش‌آموزی، آغاز دوره‌های صالحین با حضور 3 هزار دانش‌آموز مقطع دبیرستانی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان فارس است.

وی ابراز داشت: تا پایان سال جاری نیز 40 هزار دانش‌آموز بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس ابراز داشت: بیش از 50 درصد دانش‌آموزان استان فارس را بسیجیان تشکیل می‌دهند، که با ارائه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و علمی شاهد مدیران و آینده‌سازان ولایتمدار و ارزشی در جامعه اسلامی هستیم. 

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول