اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بروجرد:

هفته بسیج دانش‌آموزی، یادآور دلاوری‌های دانش‌آموزان بسیجی است

فرمانده سپاه بروجرد گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی، یادآور دلاوری‌ها و رشادت‌های دانش‌آموزانی است که برای آزادی این مرز و بوم به فیض شهادت رسیدند.

هفته بسیج دانش‌آموزی، یادآور دلاوری‌های دانش‌آموزان بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد پاپی‌نژاد صبح امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در مراسم صبحگاه مشترک که در دبیرستان دخترانه شاهد بروجرد برگزار شد، افزود: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس خالصانه به جبهه‌ها رفتند و جان خود را تقدیم کردند، تا امروز دانش‌آموزان بتوانند در آرامش به تحصیل بپردازند و روزبه‌روز موفق‌تر شوند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان زیادی به شهادت رسیدند و باید تلاش کرد که فرهنگ شهادت در جامعه فراموش نشود و دانش‌آموزان این راه را ادامه دهند و دین خود را به شهدای دانش‌آموز ادا کنند.

پاپی‌نژاد با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده اضافه کرد: دانش‌آموزان زیادی شهید حسین فهمیده را الگو قرار دادند و با ادامه دادن راه این شهید آنها نیز جان خود را تقدیم کردند.

در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: بسیج در جامعه نقش مهمی دارد و از مهمترین علل اهمیت بسیج این است که بسیج اقدام عملی امر به معروف و نهی از منکر، تابلوی زیبای انسجام ملی، بزرگترین سرمایه امنیتی و فرزند صالح انقلاب اسلامی است.

فرج‌الله شاهوردی‌زاده اظهار داشت: دانش‌آموزان باید همیشه شهدا را الگو قرار دهند.

انتهای پیام/2304/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول