اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسیج دانش‌آموزی سرخه افتتاح شد

بسیج دانش‌آموزی ولایت سرخه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور معاون هماهنگ‎کننده سپاه و رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان افتتاح شد.

بسیج دانش‌آموزی سرخه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان عصر امروز در افتتاحیه این مراسم که در کانون فرهنگی آموزش و پرورش سرخه برگزار شد، بیان کرد: ایستادگی همه‏‌جانبه مقابل تهاجم بزرگی که دنیا برابر ما انجام داد، عامل ماندگاری و ثبت دوران طلایی در تاریخ انقلاب ایران شد.

محمد یعقوبی افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان از جمله اقشار افتخارآفرین در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: نسل حاضر نسلی پرتحرک و چالاک است؛ بنابراین باید به همین تناسب، تصمیم‌گیری‌های دقیق فرهنگی ویژه جوانان انجام شود.

یعقوبی بیان کرد: قبل از اینکه روحیه جهادی را در دانش‌‌آموزان نهادینه کنیم؛ باید روحیه ایثارگری را در خودمان تقویت کنیم.

وی بیان کرد: درس آمادگی دفاعی یکی از مواردی است که می‌توان به واسطه آن در دانش‌آموزان رفتارسازی کنیم.

بر اساس این گزارش؛ بسیج دانش‌آموزی سرخه دارای 11 واحد امیدان بود که تعداد واحدهای این شهرستان به 22 واحد مقاومت رسیده و بیش از 60 در صد دانش‌آموزان شهرستان سرخه عضو بسیج دانش‌آموزی هستند.

همچنین در این مراسم، محمد حسنان به عنوان فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان سرخه معرفی شد.

لزوم توجه بیش از پیش به تزکیه و آموزش و پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان؛ فرماندار سمنان نیز آغاز سال تحصیلی را به فرهنگیان و کلیه دست‏‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت تبریک گفت و افزود: مهر، ماه پویایی و دانش‌‏اندوزی جوانان جویای علم، گل‏های سرسبدی که از جای جای مختلف کشور عزیزمان، فضای معنوی مدارس را با قدوم مبارک‌شان عطرآگین می‏‌کنند، است.

حسن سعدالدین ادامه داد: مدرسه مهد علم و ادب بر روی دانش‏‌آموزان آغوش گشوده و نسیم روحانی مهر معلم، مشام جان‏‌ها را عطرآگین ساخته است.

وی افزود: بی‏‌شک برای دست‏یابی به قله‏‌های تعالی و پیشرفت، توجه بیش از پیش به تزکیه و آموزش و پژوهش می‌‏تواند بسیار راه‏گشا باشد و مدارس و آموزشگاه‏‌ها در این راستا رسالت ویژه و خطیری را به عهده دارند.

انتهای پیام/2249/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول