اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان زنجان:

اجرای 225 مراسم به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی 225 مراسم مختلف در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

اجرای 225 مراسم به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن احمدی‌تبار پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و مختلفی در طول این هفته در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 21 عنوان برنامه برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در طول هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، بیان داشت: همچنین 225 مراسم در سطح حوزه‌های 17گانه بسیج دانش‌آموزی، واحدهای مقاومت و آموزشگاه‌های استان اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اقدامات صورت گرفته قبل از آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: جلسات هماهنگی با اداره آموزش و پرورش و توجیه فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس برگزار شده است.

این مسئول ادامه داد: فضاسازی فرهنگی و ارزشی واحدهای مقاومت، برپایی یادمان و نمایشگاه عکس و نامگذاری کلاس‌ها به نام شهدای دانش‌آموز از اقدامات برگزار شده قبل از هفته بسیج دانش‌آموزی است.

احمدی‌تبار به برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در روز هفتم آبان ماه اشاره کرد و اذعان داشت: این روز با عنوان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری نامگذاری شده است.

وی دیدار با ائمه جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه و ارائه گزارش عملکرد و استفاده از رهنمودهای آنان را از برنامه‌های هفتم آبان ماه جاری اعلام کرد و افزود: همچنین رزمایش پدافند غیر عامل با همکاری آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه روز هشتم آبان ماه جاری با عنوان دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی نامگذاری شده است، گفت: در این روز برنامه‌های مختلفی همچون اجرای صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت و برگزاری یادواره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز برگزار می‌شود.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه نهم آبان ماه جاری با عنوان دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی نامگذاری شده است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: گلباران قبور مطهر شهدا در سطح شهرستان و مرکز استان و مسابقه دو رهروان شهدا توسط حوزه‌های بسیج از برنامه‌های این روز است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های روز جمعه دهم آبان ماه جاری اشاره کرد و افزود: این روز با عنوان دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی نامگذاری شده است.

این مسئول کوهپیمایی و برگزاری دعای ندبه به یاد امام خمینی (ره) و شهدای دانش‌آموز را از برنامه‌های این روز اعلام کرد و خاطرنشان کرد: همچنین حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی با لباس‌های متحدالشکل در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج‌ دانش‌‌آموزی است.

احمدی‌تبار با اشاره به اینکه روز یازدهم آبان ماه جاری با عنوان دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری نامگذاری شده است، افزود: دیدار نخبگان دانش‌آموز و فرهنگیان با فرمانداران و تجلیل از آنها از برنامه‌های این روز است.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام از دانش‌آموزان برای شرکت در دوره‌های آموزشی رباتیک در سطح حوزه‌ها و ثبت‌نام دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برای شرکت در مسابقه علمی «امیدان» از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه روز یکشنبه 12 آبان ماه جاری با عنوان دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری نامگذاری شده است، متذکر شد: در این روز مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح هجرت و مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه روز 13 آبان ماه جاری آخرین روز هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی نامگذاری شده است، بیان داشت: حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم مبارزه با استکبار جهانی و راهپیمایی 13 آبان از برنامه‌های مهم این روز است.

احمدی‌تبار اضافه کرد: همچنین رژه گروهان نمونه بسیج‌ دانش‌آموزی و برپایی ایستگاه و مسابقه نقاشی در مسیر راهپیمایی با موضوع «مرگ بر امریکا» در روز 13 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نشست‌های روشنگری با موضوع شعار سال و تبیین چرایی «مرگ بر امریکا» در طول هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، گفت: همچنین مسابقه نشریه دیواری مدرسه عشق و انشا‌ء‌نویسی با موضوع «نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی» نیز در طول هفته در واحدهای مقاومت مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول