اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بسیج دانش‌آموزی خوزستان

روزشمار هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام شد

مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خوزستان عناوین روزهای هفته بسیج دانش‌آموزی در سال 92 را اعلام کرد.

روزشمار هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فروزان حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان آغاز می‌شود و تا سیزدهم آبان ادامه دارد.

وی در ادامه به بیان روزشمار هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت و افزود: روز سه شنبه هفتم آبان ماه که نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی است روز «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری» نامگذاری شده است.

به گفته مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان، روز چهارشنبه هشتم آبان ماه دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی، روز «دانش‌آموزی بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی» نام دارد.

وی در ادامه به بیان عنوان سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت و گفت: این روز که پنج‌شنبه نهم آبان ماه است، به نام روز «دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی» مزین شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال را «دانش‌آموز بسیجی، حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا» بیان کرد و اظهار داشت: روز جمعه دهم آبان چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی است که نام این روز، «دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت خواهی» گذاشته شده است.

وی با بیان این نکته که روز شنبه یازدهم آبان ماه پنجمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی است گفت: نام این روز «دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» است.

حسینی اضافه کرد: ششمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی که روز یکشنبه دوازدهم آبان ماه است روز «دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری» نام دارد.

مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خوزستان با اشاره به آخرین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: هفتمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی دوشنبه سیزدهم آبان ماه است که روز «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی» نامگذاری شد.

وی بیان کرد: در طول هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های زیادی تدارک دیده شده است که برگزار یادواره شهید احمدرضا عباسی و شهید سیده طاهره حسینی و همچنین یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز در روز چهارشنبه 8 آبان ماه به صورت سراسری در سطح کشور و استان خوزستان از جمله این برنامه‌هاست.

حسینی عنوان کرد: برگزاری مسابقه دوی همگانی دانش‌آموزان پسر دبیرستانی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان خوزستان است.

به گفته وی، فینال جشنواره ورزشی شهید بهنام محمدی راد نیز همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در روز شنبه 10 آبان ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول