اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کرمانشاه تشریح شد

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کرمانشاه تشریح شد

سیروس حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز 13 آبان ماه سال 57 است که توسط ایادی استکبار به شهادت رسیدند و در ادامه گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده دانش‌آموز محور است و از دانش‌آموزان برای اجرای برنامه‌ها، نظرسنجی به‌عمل آمده است.

حاتمی با بیان اینکه نخستین روز از این هفته با عنوان "دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری" نام‌گذاری شده، گفت: دیدار با ائمه جمعه و برگزاری اردوهایی برای مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی در این روز انجام می‌گیرد.

حاتمی عنوان دومین روز از این هفته را "دانش‌آموز بسیجی، شجاعت و آرمان‌خواهی" عنوان کرد و از برگزاری صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در مدارس و یادواره‌های شهدا در این روز خبر داد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه افزود: سومین روز "دانش‌آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی" نام گرفته و دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز و عطرافشانی مزار شهدای دانش‌آموز توسط دانش‌آموزان در این ‌روز انجام می‌شود.

این مسئول از نام‌گذاری روز چهارم با عنوان "دانش‌آموز بسیجی انتظار و عدالت‌خواهی" خبر داد و تصریح کرد: کوهپیمایی دانش‌آموزان و حضور آنان در نماز عبادی سیاسی جمعه در این روز در برنامه قرار دارد.

حاتمی عنوان پنجمین روز از این هفته را "دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری" بیان کرد و ابراز داشت: در این روز هم‌اندیشی نخبگان علمی و دیدار با فرمانداران و تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و برتر در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ششمین روز از این هفته که "دانش‌آموز بسیجی، اخلاق و پایداری" نام گرفته، مسابقه ورزشی دو رهروان شهدای دانش‌آموز و نشست‌های اخلاقی و بصیرتی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه به یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: در آخرین روز که با عنوان "دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی" نام گرفته، شاهد حضور گسترده دانش‌آموزان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "مرگ بر آمریکا" در مسیر راهپیمایی خواهیم بود.

وی تعداد دانش‌آموزان بسیجی استان کرمانشاه را بیش از 180 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: امسال شعار "مرگ بر آمریکا" رساتر از سال‌های قبل سر داده می‌شود.

حاتمی برگزاری مسابقات تلویزیونی و توزیع 10 هزار کاور در بین دانش‌آموزان را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که به‌ مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول