اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین خبر داد

برگزاری بیش از ۲۹۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری بیش از ۲۹۰ برنامه محوری در هفته بسیج دانش‌آموزی در این استان خبر داد.

برگزاری بیش از ۲۹۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمدعلی ملک‌محمدی عصر امروز در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با اشاره به برگزاری بیش از 290 برنامه محوری در این هفته گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، مسابقات فرهنگی ورزشی، جشنواره‌های هنری، همایش پیشگامان دانش‌آموزی و ده‌ها برنامه دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

ملک‌محمدی به روز استکبارستیزی در 13 آبان ماه اشاره کرد و افزود: در این روز تاریخی دانش‌آموزان و دانشجویان در یک اجتماع بزرگ و به یادماندنی انزجار و نفرت خود از استکبار و آمریکای جنایتکار را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» به دشمنان هشدار می‌دهند که مراقب رفتارهای منافقانه و مغرضانه خود باشند و بدانند این ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران فریب دسیسه و توطئه‌های آنان را نخواهد خورد.

انتهای پیام/2667/ت10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول