اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی محلات اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی محلات اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ششم تا سیزدهم آبان‌ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده که شعار امسال این هفته «دانش‌آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز و آینده‌‌ساز فردا» انتخاب شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی، تصریح کرد: فضاسازی واحدهای مقاومت، برگزاری مسابقه نشریه دیواری با موضوع حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، اجرای مسابقه انشاءنویسی با موضوع نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی در محلات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با بیان اینکه دومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی به عنوان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت نامگذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و دیدار با امام جمعه در سطح واحدهای پوینده و پیشگام از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این روز است.

براتعلی تأکید کرد: در سومین روز از گرامیداشت این ایام که به نام دانش‌‌‌آموز بسیجی شجاعت و آرمان‌خواهی نامگذاری شده، برنامه‌هایی چون دیدار با خانواده شهدا، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا و برگزاری مراسم پیاده‌روی تدارک دیده شده است.

وی در پایان برگزاری همایش امر به معروف،‌ شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان علمی، فرهنگی و هنری و ورزشی با فرماندار، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، مسابقه دو رهروان شهدا، به صدا درآوردن زنگ استکبارستیزی و شرکت گسترده دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 13 آبان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.

انتهای پیام/87007/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول