اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسالت بسیج دانش‌آموزی ایجاد روحیه انقلابی و استکبار‌ستیزی است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت‌ بسیج دانش‌آموزی انتقال فرهنگ بسیج به دانش‌آموزان و ایجاد روحیه انقلابی و استکبارستیزی است.

رسالت بسیج دانش‌آموزی ایجاد روحیه انقلابی و استکبار‌ستیزی است

شهرام مهدوی‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با بیان این‌که رسالت‌ بسیج دانش‌آموزی انتقال فرهنگ بسیج به دانش‌آموزان و ایجاد روحیه انقلابی و استکبارستیزی است، اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور حماسه‌های دلاور مردان کوچکی است که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شعار امسال هفته بسیج دانش‌آموزی امسال را «دانش‌آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» عنوان کرد و گفت: این هفته یادآور رشادت‌های 36 هزار دانش‌آموز بسیجی شهید است که الهام‌بخش نسل‌های آینده ایران اسلامی‌ خواهد بود.

وی ابراز داشت: بر اساس ماده واحده سال 75 مجلس شورای اسلامی، روز هشتم آبان‌ ماه که سالروز شهادت شهید فهمیده است روز بسیج دانش‌آموزی نامیده شده است و از هفت آبان تا 13 آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است که توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح و با همکاری معاون پرورشی آموزش و پرورش در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی مدارس برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

مهدوی‌مطلق افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی ارج نهادن به تاریخ باشکوه حضور دو قشر معلم و دانش‌آموز در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب است و امروز در عرصه جنگ نرم دانش‌آموزان در خط مقدم این تهاجم قرار دارند که نیازمند پشتیبانی همه جانبه هستند تا در این مبارزه دچار سستی نشوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ نرم دانش‌آموزان را مخاطب قرار داده‌اند، گفت: از مدیران مدارس و اولیا تقاضا می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را به حضور در واحدهای بسیج دانش‌آموزی و حلقه‌های معرفتی صالحین هدایت و تشویق کنند تا از قرار گرفتن در دام‌ها و کمین‌های مهاجمان جنگ نرم در امان بمانند.

مهدوی‌مطلق ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی در میان دانش‌آموزان را هدف‌ نهایی برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد در برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، ظلم تاریخی استکبار به ملت ایران را تشریح کنیم تا دانش‌آموزان دشمنان را بهتر بشناسند.

مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» در مسیر راهپیمایی روز 13 آبان

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه استان، اجرای صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در مدارس توسط واحد‌های امیدان، پویندگان و پیشگامان، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دانش‌آموز و فرهنگی بخشی از این برنامه‌ها است.

 مهدوی‌مطلق‌ کوهپیمایی ویژه پیشگامان، شرکت‌ سازمان ‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه، هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با استاندار و فرمانداران و تجلیل از آن‌ها، تشکیل حلقه‌های صالحین مدارس، برگزاری مسابقه انشا‌نویسی با موضوع «نقش دانش‌آموزان در اقتصاد مقاومتی» و افتتاح واحد‌های مقاومت جدید از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی همچنین از حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا در روز پایانی هفته بسیج دانش‌آموزی یعنی 13 آبان ‌ماه خبر داد.

یوم‌الله 13 آبان یادآور سه رخداد مهم و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت 13 آبان ‌ماه افزود: یوم‌الله 13 آبان یادآور سه رخداد مهم و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که هرگز فراموش نمی‌شود و باید در این روز چهره واقعی آمریکا به دانش‌آموزان شناسانده شود.

مهدوی‌مطلق تصریح کرد:‌ امام راحل و دوراندیش ما به دنبال فتح سفارت آمریکا ضمن تایید این عمل شجاعانه فرمودند که فتح لانه جاسوسی آمریکا یک رویداد بسیار مهم در تاریخ کشور است.

مهدوی‌مطلق افزود: موج‌ آفرینی فرهنگی در محیط‌های آموزشی و آموزشگاه‌های سطح استان، معرفی شهدای شاخص و معرفی توانمند‌سازی‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف ملی، فرهنگی، سازندگی و اجتماعی ضروری است.

مهدوی‌مطلق گفت: بسیج دانش‌آموزی گسترده‌ترین و بزرگترین تشکل و قشر بسیجی است که اعضای آن را دانش‌آموزانی پرشور و باانگیزه برای انجام کارهای گروهی، تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به این‌که بسیج دانش‌آموزی به عنوان بزرگترین تشکل آموزش و پرورش است، تصریح کرد: دانش‌آموزان از سوم ابتدایی تا پیش‌ دانشگاهی می‌توانند عضو بسیج دانش‌آموزی شوند.

استقبال چشمگیر دانش‌آموزان از عضویت در بسیج دانش‌آموزی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی همانند سایر شاخه‌های بسیج به دستور مبارک حضرت امام خمینی(ره) و در همان اوایل انقلاب اسلامی شکل گرفت و در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تاکنون اثرات کاربردی و تأثیرگذاری برجای گذاشته است.

وی استقبال دانش‌آموزان از عضویت در بسیج دانش‌آموزی را چشمگیر توصیف کرد و خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی در سال جاری نگاه ویژه‌ای به دانش‌آموزان نخبه و مدارس خاص خواهد داشت و از تمام ظرفیت‌ها برای شکوفا کردن استعدادهای دانش‌آموزان بسیجی در ابعاد علمی معنوی و بصیرتی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/82009/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول