اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن نهبندان خبر داد

پرداخت 247 میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن مهر در نهبندان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان از پرداخت مبلغ 247 میلیارد و 220 میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر در این شهرستان خبرداد.

پرداخت 247 میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن مهر در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نخست طرح مسکن مهر در شهرستان نهبندان از سال 87 آغاز شده است.

وی ادامه داد: فاز نخست مسکن مهر نهبندان در زمینی با مساحتی حدود 21 هکتار در قالب 12 تعاونی 288 قطعه، 565 واحد و 42 قطعه با 84 واحد برای گروه‌های ساخت دو نفره آغاز شد.

649 واحد مسکونی در فاز نخست مسکن مهر نهبندان ساخته شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان افزود: در مجموع در فاز نخست مسکن مهر این شهرستان 330 قطعه و 649 واحد در دو طبقه و هر طبقه با خدمات زیربنایی آب، برق و تلفن و خدمات روبنایی مسجد، مدرسه، درمانگاه، فضای تجاری و فضای سبز به صورت شمالی و جنوبی ساخته شده است.

غلامی با بیان اینکه در فاز دو مسکن مهر نهبندان حدود یک‌هزار نفر ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: بعد از پالایش متقاضیان در نهایت 408 نفر ساماندهی شدند و مابقی متقاضیان دارای شرایط در مرحله سوم ساخت مسکن مهر قرار گرفتند.

وی گفت: برای فاز دو مسکن مهر این شهرستان زمینی به مساحت حدود 13 هکتار پیش‌بینی و تدارک دیده شده و در مجموع 229 قطعه در قالب 447 واحد در این فاز ساخته شده و خواهد شد.

تمامی متقاضیان فاز دو مسکن مهر نهبندان وام 200 میلیون ریالی دریافت می‌کنند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان یادآور شد: در فاز دو مسکن مهر شهرستان تعداد دو تعاونی با 25 قطعه و 39 واحد و 204 قطعه با 408 واحد در غالب گروه‌های دو نفره ساخته می‌شود.

غلامی ادامه داد: در این فاز نیز خدمات روبنایی از قبیل مسجد، مدرسه، فضای سبز و فضای تجاری پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: تمامی متقاضیان واجد شرایط فاز دو ساخت مسکن مهر نهبندان در مرحله انعقاد قرارداد به بانک مسکن این شهرستان به منظور دریافت وام 200 میلیون ریالی معرفی شده‌اند.

141 خود‌مالک در فاز نخست و دوم مسکن مهر نهبندان مسکن ایجاد می‌کنند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان در ارتباط با خود‌مالکان موجود در فاز نخست و دوم مسکن مهر این شهرستان افزود: افراد خود‌مالک کسانی هستند که زمین از خودشان داشته و فقط از تسهیلات ساخت مسکن مهر استفاده می‌کنند که تعداد 141 نفر در فاز نخست و دوم مسکن مهر نهبندان این شرایط را دارا بوده‌اند.

غلامی خاطرنشان کرد: از آغاز ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر تا کنون مبلغ 247 میلیارد و 220 میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/69003/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول