اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌برداری بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون تعداد 4 هزار و 292 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار جمعیت خراسان جنوبی با حضور مسئولان استانی افتتاح رسمی شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی اظهار داشت:  تاکنون 9 هزار و 29 واحد مسکن مهر برای دریافت تسهیلات ساخت به بانک معرفی شده‌اند.

وی با بیان این‌که از این تعداد 8 هزار و 185 واحد آن با بانک انعقاد قرارداد انجام داده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است، افزود: تاکنون از این تعداد 6 هزار و  540 واحد به مرحله سفت‌کاری رسیده است و  ساخت 5 هزار و 930 واحد آن به اتمام رسیده است.

بیش از 9 هزار نفر متقاضی واجد شرایط مسکن مهر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد 4 هزار و 292 واحد نیز با حضور مسئولان و استانی افتتاح رسمی شده  و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

آسمانی‌مقدم مجموع شهرهای استان را 28 شهر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 25 شهر جزء شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت است.

وی اذعان داشت: تاکنون 9 هزار و 447 نفر متقاضی واجد شرایط مسکن مهر در خراسان جنوبی پالایش شده و 152.57 هکتار زمین برای 9 هزار و 59 نفر تامین شده است.

آماده‌سازی 138 هکتار اراضی مسکن مهر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اجرای عملیات آماده‌سازی اولیه تعاونی مسکن شهید مطهری خراسان جنوبی در شهر خوسف با اعتبار یک میلیارد ریال و تعاونی مسکن مهر شماره یک سربیشه با اعتبار 100 میلیون ریال را از جمله اقدامات دیگر بنیاد مسکن در رابطه با مسکن مهر برشمرد.

آسمانی‌مقدم اضافه کرد: تهیه و تصویب طرح‌های تفکیکی و آماده‌سازی 138 هکتار اراضی مسکن مهر 9 شهر از شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی انجام شده و در حال حاضر متقاضیان واجد شرایط در این سایت‌ها در حال سازماندهی و معرفی به بانک می‌باشند.

اخذ 50 فقره تسهیلات خرید مسکن مهر از بانک مسکن

وی یادآور شد: تاکنون از محل تسهیلات مسکن مهر استان برای پروژه‌های مسکن مهر شهری سطح استان 50 فقره تسهیلات خرید مسکن مهر و  514 فقره تسهیلات مشارکتی مسکن مهر از بانک مسکن اخذ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از این تعداد تاکنون 214 فقره آن به مرحله فروش اقساطی رسیده است.

انتهای پیام/69022/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول