اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان زنجان برگزار شد

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان زنجان ظهر امروز در مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان ناحیه یک زنجان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای دانش‌آموزی دو وجه مستقیم و غیرمستقیم دارد، اظهار داشت: وجه مستقیم این انتخابات دارای برجستگی بیشتری است چرا که دانش‌آموزان در آن افرادی را به عنوان نماینده انتخاب می‌کنند.

امیر نظری با اشاره به اینکه نقش غیرمستقیم انتخابات دانش‌آموزی در تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: بخشی از این تعلیم و تربیت مربوط به کلاس‌های تئوری و بخش دیگری نیز به کلاس‌های عملی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه 75 درصد دانش‌آموزان در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس استان شرکت کرده‌اند، گفت: برای برگزاری این انتخابات 133 هزار برگه تعرفه در استان چاپ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: انتخابات شوراهای دانش‎آموزی جزو عالی‏ترین سطح تربیت سیاسی و تمرین نقش‎های اجتماعی محسوب می‌شود.

در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به اینکه شوراهای دانش‌آموزی یکی از ارکان مهم مدارس محسوب می‌شود، اظهار کرد: این انتخابات هر ساله در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

جلال گنجی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در انتخابات شوراهای دانش‎آموزی می‌آموزند که در آینده در تعیین سرنوشت خود نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول