اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بدرقه امام جمعه و مسئولان محلی

دانش‌آموزان هفتکلی عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند

اردوی راهیان نور دانش‌آموزان هفتکلی با بدرقه امام جمعه و مسئولان محلی آغاز شد.

دانش‌آموزان هفتکلی عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، به منظور بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس دانش آموزان هفتکلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

در این اردو که صبح امروز آغاز شده است، دانش‌آموزان پسر هفتکلی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید خواهند کرد و و یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند.

این پسران، دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان بوده‌اند که در رشته‌های مختلف تحصیلی در دبیرستان‌های شهرستان هفتکل مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

دانش‌آموزان هفتکلی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله شلمچه، اروند، یادمان شهدای والفجر 8، دهلاویه و یادمان شهید دکتر مصطفی چمران بازدید می‌کنند.

اردوی راهیان نور دانش‌آموزان هفتکلی دو روزه خواهد بود و طی آن در یادمان مختلف دفاع مقدس از جمله یادمان شهدای علمیات‌های کربلای 4 و 5 و یادمان سردار سرلشکر شهید سیدمحمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و یاران شهیدش در عملیات نصر در 16 دی ماه سال 1359 در هویزه حضور می‌یابند و به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام می‌کنند.

انتهای پیام/72010/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول