اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مناطق عملیاتی خوزستان

اردوی راهیان نور دانش‌آموزان ایذه‌ای آغاز شد

در مراسمی روحانی، دانش‌آموزان ایذه‌ای برای حضور در مناطق عملیاتی خوزستان بدرقه شدند.

اردوی راهیان نور دانش‌آموزان ایذه‌ای آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، کاروان راهیان نور دانش آموزی صبح امروز با بدرقه مسئولان محلی و خانواده‌های دانش‌آموزان پسر ایذه‌ای راهی مناطق عملیاتی خوزستان شد.

در این مراسم پرشور و معنوی که در مصلای نمازجمعه ایذه برگزار شد جمع زیادی از مسئولان شهرستان و خانواده‌ها حضور داشتند.

در این اردو دانش‌آموزان هشت دبیرستان شهرستان ایذه از جمله دبیرستان‌های طالقانی، علامه طباطبایی، شهید اسکندر دژآهنگ و نمونه‌دولتی علاقه‌مندان حضور دارند.

همچنین دانش‌آموزان هنرستان معلم، دبیرستان استعدادهای درخشان، دبیرستان شهید بهشتی و دبیرستان شهید مصطفی خمینی نیز در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنند.

این اردو به منظور آشنایی نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انجام می‌شود که دانش‌آموزان پسر ایذه‌ای به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شدند.

در این اردوی دو روزه، دانش‌آموزان برای گذراندن دوره آمادگی دفاعی خود در در یادمان‌های دوران دفاع مقدس حضور می‌یابند.

در این اردوی راهیان نور، دانش‌آموزان ایذه‌ای در یادمان سردار سرلشکر شهید سیدمحمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و یاران شهیدش حضور ‌می‌یابند و به مقام شامخ شهدای والامقام عملیات نصر که در 16 دی‌ماه سال 1359 در هویزه به شهادت رسیدند ادای احترام ‌می‌کنند.

همچنین دانش‌آموزان ایذه‌ای با حضور در منطقه عملیاتی دهلاویه و یادمان شهید مصطفی چمران، محل شهادت این دانشمند شهید را زیارت می‌کنند.

حضور در پادگان شهید محلاتی اهواز یکی دیگر از برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش‌آموزان پسر ایذه‌ای است که در آن گوشه‌ای از حماسه آفرینی‌های سردار کوچک دوران دفاع مقدس شهید بهنام محمدی راد نخستین شهید نوجوان جنگ تحمیلی در حماسه خرمشهر برای آنان بازسازی خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول