اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انتخاب اعضای شورای دانش‌آموزی و همزمان با سراسر کشور

دانش‌آموزان گچسارانی به پای صندوق‌های رأی رفتند

مدیر اداره آموزش و پرورش گچساران گفت: از صبح امروز دانش‌آموزان مدارس این شهرستان برای انتخاب اعضای شورای دانش‌آموزی مدارس خود به پای صندوق‌های رأی رفتند.

دانش‌آموزان گچسارانی به پای صندوق‌های رأی رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز شانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی این شهرستان همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس گچساران برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه برگزاری این انتخابات اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با هدف مشارکت دانش‌آموزان در امور پرورشی و آموزشی برگزار شده است.

یدالله مرادی ابراز داشت: فضای برگزاری این انتخابات با انتخابات‌های دیگر در کشور مشابه‌سازی شده تا دانش‌آموزان بتوانند با ایجاد شور و نشاط سیاسی، حضور خود را در عرصه انتخابات و اجتماع ارزیابی کنند.

وی گفت: طرح راه‌اندازی صندوق‌های اخذ رأی در مدارس به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فلسفه انتخابات و اهمیت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا شده است.

وی با تشریح نحوه برگزاری این انتخابات تصریح کرد: در این دوره ابتدا از دانش‌آموزان علاقه‌مند و دارای شرایط ثبت‌نام به عمل آمد.

مرادی افزود: پس از تأیید نهایی اسامی، هر یک از نامزدهای انتخابات فرصت داشتند تا از طریق بروشور و نصب پوستر، ویژگی‌های خود را به دانش‌آموزان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس گچساران با استقبال چشم‌گیری از سوی دانش‌آموزان روبرو شد، از مجموعه مدیران مدارس این شهرستان برای فراهم کردن زمینه برگزاری مطلوب این انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: این نهاد به عنوان متولی اصلی آموزش وظیفه دارد تا با برنامه‌ریزی دقیق، زمینه را برای درخشش توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان فراهم کند.

مرادی معتقد است دانش‌آموزان علاوه بر درس و وظایف تحصیلی باید برای حضور فعال، مؤثر و آگاهانه در عرصه‌های مختلف اجتماع آمادگی داشته باشند.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول