اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار مطرح کرد

تعامل اولیا و مربیان عامل شکوفایی استعداد دانش‌آموزان

فرماندار شهرستان بهار گفت: والدین و معلمان باید با تعامل مستمر زمینه‌های شکوفایی استعدادهای امیدهای فردای ایران را مهیا سازند.

تعامل اولیا و مربیان عامل شکوفایی استعداد دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش بهار با اشاره به اینکه اولیا و مربیان دو بال نیرومند پرواز در آسمان تربیت و تعلیم هستند، اظهار داشت: هیچ یک از این دو بال به تنهایی نمی‌توانند اوج بگیرند تا افق‌های روشن را برای دانش‌آموزان فراهم سازند.

وی گفت: بنابراین والدین و معلمان باید با تعامل مستمر زمینه‌های شکوفایی استعدادهای امیدهای فردای ایران را مهیا سازند. 

فرماندار بهار ادامه داد: خانه و مدرسه زمانی می‌توانند رسالت آموزش و پرورشی خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر کدام شناخت کافی از نقش خود و از فرزندان خود داشته باشند و لازم است که هر دو نهاد در یک راستا قدم بردارند.

وی افزود: همکاری و همفکری اولیا، مربیان و مدیران با یکدیگر در برنامه‌ریزی برای فراهم سازی زمینه‌های تعلیم و تربیت مطلوب برای نسل آینده‌ساز کشور لازم و ضروری است.

گلکارزاده با اشاره به اینکه تقویت اطلاعات تربیتی در والدین امری ضروری و حائز اهمیت است، اذعان داشت: آگاهی اولیا از نحوه برخورد با فرزندان و همچنین تفاوت‌های فردی موجود از طریق شرکت در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و استفاده از تجربیات مربیان امکانپذیر است و در تربیت مطلوب نسل آینده بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/89028/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول