اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

آموزش فرهنگ تجارت اسلامی به دانش آموزان در فروشگاه‌های مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در فروشگاه‌های کوچک مدارس استان فعالیت بسیار بزرگی صورت می‌گیرد که همان آموزش فرهنگ تجارت اسلامی به دانش آموزان است.

آموزش فرهنگ تجارت اسلامی به دانش آموزان در فروشگاه‌های مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، افشین امیریان ظهر امروز در دوره آموزشی مدیرعاملان تعاونی‌های آموزشگاهی در شهرکرد، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در فروشگاه‌های مدارس و فعالیت اقتصادی دانش‌آموزان نماد دانش‌آموز باوری در مدارس استان است.

وی افزود: در فروشگاه‌های کوچک مدارس استان فعالیت بسیار بزرگی صورت می‌گیرد که همان آموزش فرهنگ تجارت اسلامی به دانش‌آموزان است.

امیریان برنامه‌ریزی صحیح برای دانش‌آموزان به‌منظور استفاده صحیح از اوقات فراغت آنان را از وظایف مهم مسئولین پرورشی دانست و گفت: تعاونی‌های آموزشگاهی، فرصتی مناسب برای به دست آوردن مهارت دادوستد و فعالیت اقتصادی برای دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در رابطه با تعاون، خاطر نشان کرد: تعاون و همکاری در همه کارها موجب رشد و پیشرفت روز افزون آن می‎شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در تعاونی‌های آموزشگاهی به اهمیت تعاون و همکاری در فعالیت‌های تجاری پی خواهند برد.

امیریان اضافه کرد: دانش‌آموزان می‌توانند برای عضویت در این تعاونی‌ها از طریق مدیر آموزشگاه اقدام و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه درخواست ثبت تعاونی آموزشگاهی کنند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول