اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

پیوند اولیا و مربیان استعداد دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: پیوند اولیا و مربیان در مدارس در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تأثیرگذار بوده و نقاط قوت دانش‌آموزان را تقویت می‌کند.

پیوند اولیا و مربیان استعداد دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایوب نجف‌زاده ظهر امروز در همایش پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان فرزانگان رشت با تبریک فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار کرد: پیوند اولیا و مربیان در مدارس در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان می‌تواند نقش خوبی را در راستای برقراری ارتباط خانواده با دانش‌آموزان ایفا کند، تصریح کرد: آگاهی مدیران مدارس از مزایای ارتباط و تعامل بین خانه و مدرسه موجب تغییر نگاه سنتی آنها می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، درک اهمیت پیوند اولیا و مربیان را مورد تأکید مدیران مدارس قرار داد و افزود: مدیران باید برای ارتقای این ارتباط و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تلاش کنند.

وی، آگاه شدن اولیا از حقوق خود در برقراری ارتباط با مربیان مدارس را مهم دانست و گفت: ناآگاهی مانع از برقراری این ارتباط می‌شود، بنابراین اولیا باید موانع موجود در سر راه این ارتباط را برطرف کنند.

نجف‌زاده، موضع‌گیری خشن مدیر مدرسه را مانع از ارتباط بین اولیا و مربیان دانست و یادآور شد: انگیزه ارتباط باید در مدیر تقویت شود و مدیری که تکریم اولا را در نظر نمی‌گیرد نمی‌تواند ارتباط خوبی با اولیا برقرار کند.

وی، وجود انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس را تأثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: این انجمن در استمرار احساس مسئولیت اولیای دانش‌آموزان نسبت به تحصیل و تعلیم و تربیت فرزندان نقش بسیار مهم و حساسی دارد.

نجف‌زاده، با بیان اینکه حضور اولیا در مدرسه و برقراری پیوند آنها با مربیان بسیار مهم است، یادآور شد: این ارتباط در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تأثیرگذار بوده و نقاط قوت دانش‌آموزان را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/2300/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول