اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اعلام کرد

13 آبان ماه فرصتی برای نمایش هویت ضداستکباری دانش‌آموزان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان در 13 آبان ماه سال جاری، بیش از گذشته هویت ضداستکباری خود را در مقابل جهانیان به نمایش می‌گذارند.

13 آبان ماه فرصتی برای نمایش هویت ضداستکباری دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حامد علامتی بعد از ظهر امروز در همایش «یک جمع سعادت‌آفرین» که در سالن همایش فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: روز سیزدهم آبان ماه و روز دانش‌آموز فرصتی برای نشان دادن هویت ضداستکباری و تقویت روحیه اسلام‌خواهی دانش آموزان است که در قالب راهپیمایی‌ها و تظاهرات کوبنده تشکل‌های دانش آموزی تجلی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده و قابل توجه انجمن‌های دانش آموزی آذربایجان غربی در طول یک‌سال گذشته، بر لزوم تداوم این حرکت‌ها و اعتلای بیش از پیش آنها تأکید کرد.

علامتی با اشاره به قرارگیری در آستانه سیزدهم آبان ماه و روز دانش‌آموز، بر لزوم بزرگداشت این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: امید می‌رود دانش‌آموزان امسال نیز در مراسم مبارزه با استکبار جهانی، تنفر خود را از نظام استکباری بیش از پیش به نمایش بگذارند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: انتظار می‌رود دانش‌آموزان با تظاهرات و راهپیمایی‌های کوبنده و ضداستکباری خود، مخالفت خود را با اقدامات استکباری مستکبران نشان دهند.

علامتی این تظاهرات قشر جوان و روشنفکر جامعه را عاملی موثر در نشان دادن چهره منحوس آمریکا و استکبار به جهانیان اعلام کرد و گفت: دانش آموزان آذربایجان غربی نیز با تأسی از شهدای خود در راهپیمایی‌های 13 آبان پا به پای مادران و پدران خود به صحنه خواهند آمد و تنفر و انزجار خود را از اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/61006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول