اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

توسعه شهر زنجان بدون مشارکت‌های مردمی ممکن نیست

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه توسعه شهر زنجان بدون مشارکت مردم غیر ممکن است، گفت: مشارکت مردم و وجود منابع مالی از دلایل توفیق یا عدم توفیق توسعه شهری محسوب می‌شود.

توسعه شهر زنجان بدون مشارکت‌های مردمی ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری زنجان با اشاره به آغاز به کار اقدامات شورای شهر زنجان در دور چهارم اظهار داشت: کمیسیون‌های مختلف شورای چهارم زنجان به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی توسعه شهر زنجان را بدون مشارکت مردم غیر ممکن دانست و افزود: مشارکت مردم و وجود منابع مالی از دلایل توفیق یا عدم توفیق توسعه شهری محسوب می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان در تامین حداقل‌ها در حوزه مالی مشکل دارد، اضافه کرد: شهرداری زنجان در برخی مواقع قادر به تامین هزینه‌های جاری هم نیست.

این عضو شورای چهارم به منابع عظیم مالی موجود در خارج از شهرداری اشاره و تصریح کرد: شهرداری باید زمینه جذب و سرمایه‌گذاری این منابع را در پروژه‌های شهری فراهم کند.

ضیایی گسترش سرمایه‌گذاری‌های مشارکتی را از جمله راه‌کارهای عملیاتی شدن پروژه‌های شهری اعلام کرد و افزود: تکریم، تسریع و سود متقابل از روش‌های گسترش سرمایه‌گذاری مشارکتی در پروژه‌های شهری محسوب می‌شود.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از دیگر اولویت‌های شهر زنجان دانست و اضافه کرد: شورا و شهرداری زنجان در صدد تعیین تکلیف این پروژه‌ها در سطح شهر زنجان هستند.

رئیس شورای شهر زنجان از وجود 17 پروژه نیمه تمام در سطح شهر زنجان خبر داد و افزود:‌ تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تامین و تخصیص اعتبار دارد.

این عضو شورای چهارم شهر زنجان پل سیدالشهدا را از مهم‌ترین پروژه‌های این شهر اعلام و عنوان کرد: تکمیل این پروژه نیاز تامین اعتبار مورد نیاز دارد.

ضیایی طرح سبزه‌میدان را از دیگر پروژه‌های مهم شهر زنجان برشمرد و گفت: عملیاتی شدن این طرح نیاز به همکاری همه مسئولان از جمله مدیران استانی دارد.

وی با اشاره به در نظر گرفته شدن تخصیص بودجه‌های استانی به برخی پروژه‌های شهر زنجان خواستار تخصیص این بودجه‌ها شد.

رئیس شورای شهر زنجان مبلغ اعتبارات در نظر گرفته شده توسط استان برای پروژه‌های شهری را 165 میلیارد ریال اعلام کرد و متذکر شد: تکمیل برخی از پروژه‌ها از جمله پل سیدالشهدا نیاز به تخصیص این بودجه دارد.

انتهای پیام/73004/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول